על פיבי וסטפי

על פיבי וסטפי

נכון שהן סתומות בטירוף??
כל סצינה שהייתה איתן, תמיד תומס הוא חכם כזה, רציני ומעורער, והן תמיד ביחד: Awesome! yay! ותמיד משחדים אותם עם גלידה. איך ברוק קנתה אותן? לקחה אותן לאכול גלידה. איך ברידג'ט משמחת אותן? מביאה את סי ג'יי שמכין להן גלידה. כל פעם גלידה! שנאמר, "אם אין טיילור- תאכלו גלידה". אולי עכשיו כשתומס גדל גם הן יגדלו וישתנו...
 

SupeRonit

New member
את/ה כל כך צודק/ת-אפילו בטירוף

הן היו קרציות,לכל אחת תמיד נתנו משפט אחד להגיד (לסרוגין)-שאף אחת לא תיעלב.והיה להן קול ילדותי ומפונק..מעניין מה יהיה הליהוק שלהם? ושיכניסו בהן קצת אופי-ואם כל הגלידה שהן אוכלות,צריך להביא תאומות שמנמנות..
 

Guy K

New member
אל תדאגו, לא נשאר עוד הרבה זמן

במוקדם או מאוחר יהיו לנו זוג תאומות בנות עשרים ומשהו. ואז אין לי ספק שהן יהיו שונות בכל אספקט. הרי בכל פעם שיש תאומים באופרת סבון, האחד רשע מרושע, והשני צדיק תמים. השאלה היא רק מי תהיה המנוולת, ומי הגיבורה הסובלת. אבל אני כבר לא יכול לחכות שהן תהיינה בנות שש עשרה פלוס. אז נתחיל להנות מקרב אחיות כל פרק שני. (מי זה היה, נדמה לי יניב - שכתב לפני כמה שנים טובות בפורום IOL המיתולוגי שסטפי ופיבי יריבו בשנות האלפיים על תומאס - זה כבר לא כזה רחוק!)
 

יניב1

New member
IOL, באמת נוסטלגיה, באמת אני חושב

שאני תהיתי על התיאוריה הזו בזמנו, וזה באמת לא כל כך רחוק, זה אפילו מתקרב בצעדי ענק. מפיקי היפים מחפשים כבר בימים אלו שתי שחקניות תאומות שיגלמו את פיבי וסטפי (הן כבר בנות 14, הייתם מאמינים?) לצידו של תומאס פורסטר החדש שיגולם בידי השחקן החדש . דרו טיילר בל. לא ברור עדיין אם מדובר בבל ג'וניור, אחיהם של לורלי ובראדלי בל - צאצא נוסף לשושלת הבלית, מה שכן ברור זה שהוא מגיע ליפים ב-9 לינואר (באמריקה) במקום פטריק דורן שגילם את התפקיד אם איני טועה מאז 99.
 

SupeRonit

New member
הן נראות בנות 9-כי הן באמת בנות 9

בישראל הן בנות 9 ותומאס בן 11.בארה"ב עומדים לבגר אותם ל14 ו 16
 

Katherine

New member
נמאס מהן

יאללה שילהקו מהר איזה שתי טינאג'ריות טיפוסיות אני רוצה לראות פיבי ביצ'ית, מרדנית כזאת שתעשה צרות וסטפי המלאך הקטן של אבא יכולים לכתוב להם מלא סיםפורים כאלה יפים, נקווה שבראד ינצל את הפוטנציאל
 
למעלה