על מי אתם מוכנים לותר בשביל KG?

על מי אתם מוכנים לותר בשביל KG?

אז נראה לי שהוא לא ישאר במינסוטה עוד הרבה, ובתור הג'נרל מנגר של הקבוצה האהודה שלכם, מה הייתם מוכנים לשים? (או שאתם לא מעוניינים בשחקן, ואם לא אז למה?)
 
בתור כריס מאלין...

הנה אני יוצא מה(ב)ארון, ומודה בפה מלא שאני אוהד את גולדן סטייט. למה? אספר בהמשך. בכל מקרה אני הייתי עושה המון בשביל לראות את בארון, Jריץ וKG ביחד על המגרש. אליפות לא נראה לי, אבל כדורסל מלהיב ויפה בהחלט. אני חושב שאין שחקן שלא הייתי מוותר עליו, חוץ מהשניים שהזכרתי (אפילו אדונל פויל, אם מישהו אי פעם ירצה לקחת אותו), ו2-3 בחירות דראפט (אם וובר היה שווה פני + 3 בחירות, אז גם KG שווה את זה).גם ככה כל בחירת דראפט גבוהה שמגיעה לגולדן סטייט לא שווה את העסק (בילי אואנס, בחירה 4, וובר (בעיקר בגלל הראש), בחירה 1, ג'ו סמית, בחירה 1), לעומת דיג יפה בבחירות נמוכות (ספריוול - בחירה 22(למרות הראש), טים הרדאווי, כריס מאלין, שארונס מרצולניס). אני אפילו מוכן לקחת את אלוואקנדי בחבילה
 

Ploral Reaction

New member
אין להם מה לתת

עם כל הכבוד מרפי דאנליבי ועוד איזה רוקי זה נחמד אבל זה לא מספיק בשביל גארנט. הם יצטרכו לוותר על ג'יי ריץ או בארון עם מרפי בשבילו, ואני לא רואה את זה קורה האמת. האפשרות הכי ריאלית לטעמי זה דנבר. טרייד של קניון מרטין אנדרה מילר פלוס דרמאר ג'ונסון נגיד ובחירות דראפט. גם לקליבלנד (גודן+יוז+לוק ג'קסון) שיקאגו (גורדון/היינריך+דנג+סוויטני) ודאלאס (טרי+האוורד+עוד משהו) יש מה למכור בעסק.
 
למעלה