ארבל מהכרמל
New member
על מדינאים זקנים......
המדינאים או המנהיגים נכנסים לחייהם בשעה שהם נושאים את מלוא שאיפותיהם היומרניות,את הריגושים העזים,התוקפניים והנינוחים-הניע החי של הפעולה.הם מטפסים ,עולים,גוברים על מכשולים,מרחיבים את היקף ההשפעות,חמושים בנסיונם ועימם חבר ידידים ושלב אחר שלב יצעדו ויתקדמו במישרותיהם-עשר,עשרים,שלשים ואולי יותר שנים.ואחר כך????? אחר כך העייפות בלבד,צעד אחר צעד,בעקשנות,בכיוון שנבחר אך בדרך נוחה יותר,עם התלהבות שפחתה, מתוך הכרה מכאיבה כי מאומה לא ישתנה למעט לובן שערם, הקמטים במיצחם ההופך להיראות זעפני, העיניים שכבר כהו,הדם המאט זרימתו והרגליים שכבר נושאות אותם בדי עמל. אבל רובם מתנגדים לתהליך הזיקנה הטבעי ואפילו מגבירים קצב- שואפים לימים ימימה,אפילו רוצים יותר מהר,יותר חזק כדי להספיק. בעצם משלים הם את עצמם,מתגוננים,מתקוממים ומתחבטים עם הזדקנותם. חבל שאין בין מנהיגנו יותר מהסוג האחר, מהסוג שמרים ידים,אומר עד כאן,הגיעה העת לוותר לאחר על כיסאי,אני אסוג לאחור....צריך אנשים חדשים, דור חדש, צרכים חדשים.יודע המשתייך לסוג זה (זן נדיר במחוזותנו) כי אם ישאר הרי שסתם ירגיזו אותו, הוא עצמו ירגיז אחרים ובמהרה יגיע לאי הבנה אמיתית עימם. הכל,כל האנשים מסביב,הארץ ואתה עצמך וכוכביך אומרים:``די ....זו שקיעתך...עכשיו אנחנו....זה קיצך....אתה מייטיב לדעת ,בעל נסיון,אך הרשה לנו לנסות באורח עצמאי....זו דרכם של החיים. וכל זאת אמרתי בלי לנקוט עמדה פוליטית--כולם שם חוטאים !!!!
המדינאים או המנהיגים נכנסים לחייהם בשעה שהם נושאים את מלוא שאיפותיהם היומרניות,את הריגושים העזים,התוקפניים והנינוחים-הניע החי של הפעולה.הם מטפסים ,עולים,גוברים על מכשולים,מרחיבים את היקף ההשפעות,חמושים בנסיונם ועימם חבר ידידים ושלב אחר שלב יצעדו ויתקדמו במישרותיהם-עשר,עשרים,שלשים ואולי יותר שנים.ואחר כך????? אחר כך העייפות בלבד,צעד אחר צעד,בעקשנות,בכיוון שנבחר אך בדרך נוחה יותר,עם התלהבות שפחתה, מתוך הכרה מכאיבה כי מאומה לא ישתנה למעט לובן שערם, הקמטים במיצחם ההופך להיראות זעפני, העיניים שכבר כהו,הדם המאט זרימתו והרגליים שכבר נושאות אותם בדי עמל. אבל רובם מתנגדים לתהליך הזיקנה הטבעי ואפילו מגבירים קצב- שואפים לימים ימימה,אפילו רוצים יותר מהר,יותר חזק כדי להספיק. בעצם משלים הם את עצמם,מתגוננים,מתקוממים ומתחבטים עם הזדקנותם. חבל שאין בין מנהיגנו יותר מהסוג האחר, מהסוג שמרים ידים,אומר עד כאן,הגיעה העת לוותר לאחר על כיסאי,אני אסוג לאחור....צריך אנשים חדשים, דור חדש, צרכים חדשים.יודע המשתייך לסוג זה (זן נדיר במחוזותנו) כי אם ישאר הרי שסתם ירגיזו אותו, הוא עצמו ירגיז אחרים ובמהרה יגיע לאי הבנה אמיתית עימם. הכל,כל האנשים מסביב,הארץ ואתה עצמך וכוכביך אומרים:``די ....זו שקיעתך...עכשיו אנחנו....זה קיצך....אתה מייטיב לדעת ,בעל נסיון,אך הרשה לנו לנסות באורח עצמאי....זו דרכם של החיים. וכל זאת אמרתי בלי לנקוט עמדה פוליטית--כולם שם חוטאים !!!!