Nightmare18
New member
על חמותי ועליי
שלום רב,
אבקש את עצתך בנושא שמעיק עליי לאחרונה.
אני מתחתנת בקרוב ובעקבות זאת אני ובן זוגי התחלנו לחפש דירה משותפת.
הסתרנו את זה מחמותי ואני החלטתי שזה לא יפה וסיפרתי- זאת הייתה טעות מבחינתי, משום שהיא החליטה שהיא רוצה לחפש לנו.
לי אישית זה מפריע עד מאוד, כי אני רוצה לחפש לעשות רישומים לפנות לכל הגורמים אני נהנת מזה!!! ואני מרגישה שהיא ממש לוקחת לי את האושר של קניית דירה ראשונה עם בעלי לעתיד!
זה לא פעם ראשונה שזה קורה, כשאני שיכנעתי את בן זוגי שהמיטה שלו לא נוחה והוא הסכים לקנות חדשה התחלנו לחפש ולפתע גיליתי שאמא שלו הלכה עם חברתה וקנתה לו מיטה, כשהמיטה הגיעה גילינו שזה לא מיטה זוגית אלא מיטה וחצי ובנוסף שהיא בכלל לא לטעמנו. אז שתקתי ולא אמרתי כלום - זה היה נראה לי מאוד מוזר שהיא הולכת וקונה בשבילנו מיטה משום שאנחנו ישנים בה ואנחנו צריכים לבחור מה שנוח לנו.
בדיוק מה שקורה עכשיו- בדירה אני אחיה ולא רוצה שום עזרה מאף אחד.
בן זוגי אומר כאלה דברים " מה אכפת לך שתחפש זה עושה לה טוב , אולי היא תמצא משהו..." אבל אני יודעת שאם היא תמצא משהו שלטעמה טוב היא תציק לנו עד שאנחנו נקנה אותה בשביל שתפסיק לעשות זאת, כמו שהיה עם המיטה.
האם אני טועה? מה עליי לעשות?
האם זה שחמותי מתעסקת תמיד בחדר של בן זוגי כשהבחור בן 25 זה נורמלי?
האם כל ההתעסקות שלה בחיים האישיים שלנו זה נורמלי?
אציין שיש לה חיים- עסק , רכב, לימודים, חוגים וכו...
תודה
שלום רב,
אבקש את עצתך בנושא שמעיק עליי לאחרונה.
אני מתחתנת בקרוב ובעקבות זאת אני ובן זוגי התחלנו לחפש דירה משותפת.
הסתרנו את זה מחמותי ואני החלטתי שזה לא יפה וסיפרתי- זאת הייתה טעות מבחינתי, משום שהיא החליטה שהיא רוצה לחפש לנו.
לי אישית זה מפריע עד מאוד, כי אני רוצה לחפש לעשות רישומים לפנות לכל הגורמים אני נהנת מזה!!! ואני מרגישה שהיא ממש לוקחת לי את האושר של קניית דירה ראשונה עם בעלי לעתיד!
זה לא פעם ראשונה שזה קורה, כשאני שיכנעתי את בן זוגי שהמיטה שלו לא נוחה והוא הסכים לקנות חדשה התחלנו לחפש ולפתע גיליתי שאמא שלו הלכה עם חברתה וקנתה לו מיטה, כשהמיטה הגיעה גילינו שזה לא מיטה זוגית אלא מיטה וחצי ובנוסף שהיא בכלל לא לטעמנו. אז שתקתי ולא אמרתי כלום - זה היה נראה לי מאוד מוזר שהיא הולכת וקונה בשבילנו מיטה משום שאנחנו ישנים בה ואנחנו צריכים לבחור מה שנוח לנו.
בדיוק מה שקורה עכשיו- בדירה אני אחיה ולא רוצה שום עזרה מאף אחד.
בן זוגי אומר כאלה דברים " מה אכפת לך שתחפש זה עושה לה טוב , אולי היא תמצא משהו..." אבל אני יודעת שאם היא תמצא משהו שלטעמה טוב היא תציק לנו עד שאנחנו נקנה אותה בשביל שתפסיק לעשות זאת, כמו שהיה עם המיטה.
האם אני טועה? מה עליי לעשות?
האם זה שחמותי מתעסקת תמיד בחדר של בן זוגי כשהבחור בן 25 זה נורמלי?
האם כל ההתעסקות שלה בחיים האישיים שלנו זה נורמלי?
אציין שיש לה חיים- עסק , רכב, לימודים, חוגים וכו...
תודה