על חזרה בתשובה
BH (לחברי הפורום, אתם מכירים אותי היטב, אולם לא רציתי לחשוף את עצמי ולכן החלטתי לבחור בניק אחר). התפכחות, שלום. ראיתי את הדיון שהעלת בפורום, ואת התגובות, וחשתי שאני מוכרח לומר את דעתי, והחלטתי לעשות זאת בהודעה נפרדת, וזאת כדי שמישהו יקרא אותה. (לצערי, טרם קראתי את כולם. וכי מי בכלל יכול לקרוא תגובות כה רבות?! אני אקבל תעודת גמלאי עד שאסיים.... אבל אל דאגה, אני בע``ה עוד אעבור על כולם). אכן, נושא זה מעסיק רבים, וכמו שיעיד על כך כעד נאמן הפורום, שדלה הודעות רבות ממוחם של האנשים. ברצוני לספר לך על עצמי. אני גדלתי בבית חילוני.10 שנים למדתי בבי``ס חילוני, עד שעברתי לישיבה תיכונית. כך, כמו שיכולה את להבחין, הייתי בצד השני ואניבהחלט יודע מה ניתן למצוא בצד השני: ריקנות. כן, ר-י-ק-נ-ו-ת. אינני טוען כי אחינו החילונים כולם נבובים ריקי שכל הם, אולם בהחלט הנני טוען שהם ריקניים. ריקנות פירושה העדר ערך אמיתי. אמרי נא לי, לשם מה את חיה? וכי כמה עשרות שנים של ``הנאה`` מדומה, המלווים ברדיפה אחרי הכסף והכבוד הם הם החיים האמיתיים? יכולתי לכתוב כאן קונטרס שלם, אולם ידוע לי כי יכולת העמידה של העין ושל המוח במשימות קריאה של טקסט המרצד על המוניטור היא די נמוכה (לפחות אצלי!). אשר על כן, אנסה לקצר. אחינו החילונים חיים חיים נטולי ערכים. המוסריים שביניהם לא יגנבו מאנשים. אולם האחרים-וכי מדוע שלא יגנבו?! (מדוע שאשאר רעב ולא ``ארים`` מעט צרכי נשנוש מהסופר?!) תחושת הריקנות ממלאה את כולם כאשר הם נשארים לבד. המצאות לבד מעוררת מחשבות, תהיות והרהורים אודות העבר, העתיד ומשמעות החיים. משמעות החיים...המוות...אויי, כמה זה מרתיע..... זו הסיבה לכך שאנשים פוחדים בחושך.זו הסיבה שבעטייה אנשים מדליקים רדיו, טלויזיה וכל אמצעי עזר אחר שיש ביכולתו לעזור לאקסקפיזם. אולם מן האמת לא ניתן לברוח: אדם יודע מה תכליתו בעולם, ומרגיש הוא שאין ייעודו מסתכם בלאכול פופ-קורן, לצפות בטלויזיה ולרדוף אחר הממון. אדם יודע וחושב...אבל מתפתה. או מרגיש ריחוק מה`. אבל האמת היא שמי שיחפש את ה` ימצא אותו. (טוב, זהו לבינתיים)
BH (לחברי הפורום, אתם מכירים אותי היטב, אולם לא רציתי לחשוף את עצמי ולכן החלטתי לבחור בניק אחר). התפכחות, שלום. ראיתי את הדיון שהעלת בפורום, ואת התגובות, וחשתי שאני מוכרח לומר את דעתי, והחלטתי לעשות זאת בהודעה נפרדת, וזאת כדי שמישהו יקרא אותה. (לצערי, טרם קראתי את כולם. וכי מי בכלל יכול לקרוא תגובות כה רבות?! אני אקבל תעודת גמלאי עד שאסיים.... אבל אל דאגה, אני בע``ה עוד אעבור על כולם). אכן, נושא זה מעסיק רבים, וכמו שיעיד על כך כעד נאמן הפורום, שדלה הודעות רבות ממוחם של האנשים. ברצוני לספר לך על עצמי. אני גדלתי בבית חילוני.10 שנים למדתי בבי``ס חילוני, עד שעברתי לישיבה תיכונית. כך, כמו שיכולה את להבחין, הייתי בצד השני ואניבהחלט יודע מה ניתן למצוא בצד השני: ריקנות. כן, ר-י-ק-נ-ו-ת. אינני טוען כי אחינו החילונים כולם נבובים ריקי שכל הם, אולם בהחלט הנני טוען שהם ריקניים. ריקנות פירושה העדר ערך אמיתי. אמרי נא לי, לשם מה את חיה? וכי כמה עשרות שנים של ``הנאה`` מדומה, המלווים ברדיפה אחרי הכסף והכבוד הם הם החיים האמיתיים? יכולתי לכתוב כאן קונטרס שלם, אולם ידוע לי כי יכולת העמידה של העין ושל המוח במשימות קריאה של טקסט המרצד על המוניטור היא די נמוכה (לפחות אצלי!). אשר על כן, אנסה לקצר. אחינו החילונים חיים חיים נטולי ערכים. המוסריים שביניהם לא יגנבו מאנשים. אולם האחרים-וכי מדוע שלא יגנבו?! (מדוע שאשאר רעב ולא ``ארים`` מעט צרכי נשנוש מהסופר?!) תחושת הריקנות ממלאה את כולם כאשר הם נשארים לבד. המצאות לבד מעוררת מחשבות, תהיות והרהורים אודות העבר, העתיד ומשמעות החיים. משמעות החיים...המוות...אויי, כמה זה מרתיע..... זו הסיבה לכך שאנשים פוחדים בחושך.זו הסיבה שבעטייה אנשים מדליקים רדיו, טלויזיה וכל אמצעי עזר אחר שיש ביכולתו לעזור לאקסקפיזם. אולם מן האמת לא ניתן לברוח: אדם יודע מה תכליתו בעולם, ומרגיש הוא שאין ייעודו מסתכם בלאכול פופ-קורן, לצפות בטלויזיה ולרדוף אחר הממון. אדם יודע וחושב...אבל מתפתה. או מרגיש ריחוק מה`. אבל האמת היא שמי שיחפש את ה` ימצא אותו. (טוב, זהו לבינתיים)