על......השולחן שלי!
ששש......להרגע.......זה הולך להיות משעמם! כן ....כן.....על השולחן שלי......ומשעמם! כמעט חשבתי שהתבלבלתי בחדר הבוקר <זה לא יכול להיות שהגשם הזה גם מבלבל לי ת חוש כיוון <חשבתי בשקט> אבל......הסתכלתי.....וזה לא השולחן שלי.. בחיי שלא....מסודר...ערימות של ניירות... שיו....זו המתוקה שלי מלפני שנתיים, זה התמונות של הילדים שלי! <גם אני מאלה עם התמונות של הילדים על השולחן?> זהו... נפל לי האסימון "מישהו סידר לי ת שולחן!" מה? מה? ביקשתי? למה לסדר אותו בכלל? מה כבר לא היה בסדר בסדר שלי? אז.... אני אחרי יום שלם של "לא למצוא כלום" ולעומת זאת.... למצוא המון פתקים כאלה ..... <אפשר כבר לכתוב טנובלה ממש מהכמות של הפתקים> ומי מבין אותם בכלל? תתקשרי ל...... <רק מס טלפון-בלי שם> תתאמי לי ל 10000 <למי למה? למה אין כאן שמות?> אבל... היה שם גם "מכתב" שהדפסתי... הממממ....<ממתי אני מדפיסה מכתבים???> המכתב עשה לי חיוך!!!!! והשולחן? טוב נו....הוא מסודר....רק שאני לא מוצאת שם את "עצמי" ערב של גשם <איפה שמתי את הפתק ההוא?> אופפפפפ ערב מצויין,חמים ועם המון גשם!! שוקולדה
ששש......להרגע.......זה הולך להיות משעמם! כן ....כן.....על השולחן שלי......ומשעמם! כמעט חשבתי שהתבלבלתי בחדר הבוקר <זה לא יכול להיות שהגשם הזה גם מבלבל לי ת חוש כיוון <חשבתי בשקט> אבל......הסתכלתי.....וזה לא השולחן שלי.. בחיי שלא....מסודר...ערימות של ניירות... שיו....זו המתוקה שלי מלפני שנתיים, זה התמונות של הילדים שלי! <גם אני מאלה עם התמונות של הילדים על השולחן?> זהו... נפל לי האסימון "מישהו סידר לי ת שולחן!" מה? מה? ביקשתי? למה לסדר אותו בכלל? מה כבר לא היה בסדר בסדר שלי? אז.... אני אחרי יום שלם של "לא למצוא כלום" ולעומת זאת.... למצוא המון פתקים כאלה ..... <אפשר כבר לכתוב טנובלה ממש מהכמות של הפתקים> ומי מבין אותם בכלל? תתקשרי ל...... <רק מס טלפון-בלי שם> תתאמי לי ל 10000 <למי למה? למה אין כאן שמות?> אבל... היה שם גם "מכתב" שהדפסתי... הממממ....<ממתי אני מדפיסה מכתבים???> המכתב עשה לי חיוך!!!!! והשולחן? טוב נו....הוא מסודר....רק שאני לא מוצאת שם את "עצמי" ערב של גשם <איפה שמתי את הפתק ההוא?> אופפפפפ ערב מצויין,חמים ועם המון גשם!! שוקולדה