על הפירות הבריאות ומגשי פירות

תוכן-מקודם

Member
מנהל
תפוז - 750.jpg
קרדיט תמונה: Pixabay

ויטמין C, המכונה גם בשמות המדעיים "חומצה אסקורבית", הינו חומר יסודי בתפקידו לחזק את המערכת החיסונית, לסייע בתהליכי חילופי החומרים בגוף, ולשמש כנוגדן לסידן חופשי. זהו אחד מהויטמינים החשובים ביותר לבריאות האדם, וכדי לספק את הכמות המומלצת עשויים לצרוך מגוון רחב של פירות שמכילים את הויטמין החשוב זה. מרבית הפירות מכילים כמות ניכרת של ויטמין C. פירות כמו תפוחים, תפוחי אדמה, אשכוליות, פטל, תפוחי עץ, אגסים, דגנית, פטרוזיליה, עגבניות, תפוחי אדמה, פפאיה, קיווי, מלון, אפרסקים ועוד מכילים כמות מרבית של ויטמין C. ויטמין C הוא גורם יעיל בחיזוק מערכת החיסון. הוא מקנה לתאי החיסון את היכולת להפיק יותר תאי חיסון, וכך מגביר את עמידות הגוף למחלות.

יש הרבה פירות במגשי פירות כך שתוכלו להנות מהוויטמינים שלהם, למשל ויטמין C הוא גורם מרכזי בהפקת הקולגן, שהוא חומר הבסיס שבו מתרחשות כל תהליכי החילופין בגוף. הוא משפיע גם על הספיקות של ברזל מהמזון, ובכך משפר את היכולת של הגוף לספק חמצן לתאי השריר. ויטמין C הוא נוגדן טבעי לחומרים חמצניים שמובילים לפגיעות קרוניות באורגניזם. הוא מסייע להפוך את הרדיקלים החופשיים לסוגים פחות מזיקים של מים וחמצן, ובכך מגנה על הגוף מפגיעות מהדי אוכלוסין. ויטמין C משפיע על פעולות סידן בגוף. הוא מסייע לסידן להיספק לשמירה על שלמות השיניים והעצמות, ובכך מונע רסיסות שיניים ואוסטיאופורוזיס. לשמירה על הוויטמין C בפירות כשהם טריים ונקיים, כדאי לאחסן אותם במקום קריר ויבש, ולהימנע מהם ממגע עם אוויר. ההכנה המשוכללת והשמירה היעילה תקנים את ערכי הוויטמין C בפירות, ויאפשרו לנו ליהנות מטעמם המתוק והבריא.

מגשי פירות הם אחד מהאמצעים היעילים ביותר לספק לגוף תפוצות טעימות של תפריט בריא ומזין. בעלי המגשים משיבים לאתגר של איך לספק את הצרכים היקרים בצורה שמזינה ומרהיבה. מגשי פירות מאפשרים לנו ליהנות ממגוון רחב של פירות, כל אחד בעונתו ובזמנו. הם מספקים קפיצת מדרגה בצריכת היבול הצמחי, תוך כדי שמירה על טעמם הטרי והטעים של כל פרי. כל מגש פירות הוא אוכל חגיגי, המתאים לכל מסיבה, אירוע או ארוחה משפחתית. הוא יכול לשרת כקינוח מתוק או כפתרון בריא לרעב באמצע היום. הרעיון שבמגש פירות הוא הכוח להציע משהו שמזין ובריא בצורה שמרהיבה וטעימה. תחת הכיסוי הצבעוני והטרי נפילים מגוון של טעמים וצבעים, יוצרים חווית אכילה חגיגית שמעניקה אנרגיה ושיא הטעם.

למרות הרוב המוחץ של קיאק פירות , זו לא רק חווית אכילה. זה גם דרך לשמר על בריאותנו ולספק לגופנו את הוויטמינים, המינרלים והסיבים התזונתיים שהוא צריך. הפירות הם כמובן מקור מצוין לסיבים תזונתיים שיכולים לשפר את תוך פעילות המערכת העיכולית, לסייע בשמירה על משטר קיבוע ולשחרר חומרים מזיקים מהגוף. כשמדובר במגש פירות, הגישו עם יצירתיות. סדרו את הפירות בצורה אסתטית ומעניקה, חלקכם מעל חלקו וקראו בצפיפות את המגוון הטעים. בכל מגש יכולים להצטרף טיפות דבש, צימוקים ממקורות השוקולד או פירות יבשים המעניקים

קרדיט חדשות חולון bn
 
למעלה