על הטסט שהיה לי

DeVlan

New member
על הטסט שהיה לי

היה לי היום טסט ראשון בהרצליה. לא היה כביש מהיר, נסענו רק בתוך הרצליה פיתוח... הייתי ממש בטוח בעצמי וההתחלה [5-10 דקות] ראשונות הלכו לי חלק. לאחר מכן התחילו פיקשושים, והנה הם כתובים לפניכם: 1) באחד הרחובות נדבקתי כנראה יותר מדיי למכוניות שחונות בצד, הטסטר בא לגעת בהגה אבל ישר הבחנתי בזה וזזתי כמה ס"מ לשמאל. הוא רק התכונן לנגיעה, אבל לא נגע. 2) באחד הרחובות החד סטריים עם 2 נתיבים הנתיב השמאלי מאוד צר כי חונות בצד מכוניות. נסעתי בימין ולפתע התפרץ תאילנדי על אופניים. כמובן שישר החלטתי לנסוע לאט [20-30 קמ"ש] בשביל לא להרוג אותו..חח...חשבתי לעקוף אותו דרך הנתיב השמאלי אבל זה היה מאוד גבולי בגלל המכוניות החונות שהפריעו בצד. אחרי חצי דקה שנסעתי ככה הוא נגע לי בהגה והזיז אותי לנתיב השמאלי...הייתי די בהלם כי הנתיב הזה היה מאוד צר והיה מאוד קשה להסתנן אליו...אני חושב שהיה צריך ללכת על בטוח ולנסוע מאחורי האופניים, ולכן הנגיעה שלו בהגה לא מוצדקת לפי דעתי. 3) לקראת אחד הרמזורים האטתי ולחצתי על הברקס אבל הוא נגע קלות בברקס והידק לי אותו יותר (שוב, לא היה לפי דעתי צורך בכלל). זאת לדעתי הטעות ש"הכריעה" את הטסט. 4) והטעות האחרונה - בחירת נתיבים. עמדתי בצומת בנתיב הימני וכשהמשכתי מהצומת המשכתי ישר, אבל מסתבר שהיה עוד נתיב מימיני שהייתי צריך לנסוע אליו (למרות שכל המכוניות מלפניילא עשו את זה...). הוא נגע לי בהגה והזיז אותי לנתיב הימני. אז כנראה שלא עברתי, אבל אני מתנחם בזה שכל טעות בפני עצמה היא מאוד קטנה וגבולית...
 
תקווה לטוב

אני מתחילה להיכנס ללחץ כי חברה שלי נכשלה על אי שמירת רווח בכביש חד סיטרי עם מכוניות חונות משני הצדדים גם בטסט הפנימי הבוחן נגע לי בהגה על זה היום היה לי שיעור והרגשתי קלסטרופובית קצת מתחיל להפחיד אותי הדבר הזה אני מקווה שזה לא יהרוס לי את הטסט אוף אני שונאת את כפר סבא אגב דבר שלמדתי, אף פעם על תסתכל על מה שאחרים עושים! תסתכל על התמרורים ותמיד תחפש את הימין תמיד תמיד! כי בארץ לנהגים אחרים החוקים זה רק המלצה, ואם תעשה כמוהם, ברור שתיכשל בטסט! תעדכן אותנו אם עברת!
 

נטלי 100

New member
לא הייתי מצפה להרבה..

נגיעה בברקס לא אומרת טוב.. אפילו אם זה היה רק לבדיקה.. גם הנגיעה בהגה.. אתה צריך לדאוג שההוא שיושב לידך ירגיש הכי בטוח בעולם לנהוג איתך.. וככה הוא יעביר אותך טסט. אם הוא צריך לבדוק את הברקס, או לגעת בהגה. זה בעיה.. מקווה בשבילך לטוב..
תעדכן איך היה ובהצלחה בכל אופן
 
למעלה