על דנבר ובקטנה על משחקי שלשום

Krit123

Well-known member
ניקס - נאגטס
*שמרנו אזורית..!!!!! ותראו איזה קטע, זה עבד! מי היה מאמין..
הניקס משחקים יותר מידי על רנדל (שבקושי החטיא) ולא מצאו את עצמם בהתקפה למעט ריצה פה ושם במחצית השנייה (מול הגנה אישית). לראשונה העונה השארנו קבוצה על מתחת ל-100 נקודות.

*האריס עם שני משחקי התקפה טובים, נקווה שימשיך.

*הספסל ניצח לנו משחק לראשונה העונה, פתחו פער שנשמר עד לבלואאוט. גרין/מוריס/דוזייר היו חדים בנוסף להארטנשטיין שבכל זאת מצא דרך לצאת בשש עבירות. עוד סימן מעודד.

שארלוט - הוקס
אז כאמור, לאמלו הפך לצעיר בהיסטוריה שרושם טריפל-דאבל, יש לו סיכוי טוב לתפוס את המקום של גרהאם (שמתקשה) בחמישייה בקרוב אם ימשיך ככה. ההורנטס עלו למאזן חצוי.
טריי רשם שתי הופעות מסויטות בהפסד הכפול לשארלוט, 22 נקודות (9-28 מהשדה ללא אף שלשה) בלבד. היה וויכוח בינו לבין קולינס שבוע שעבר לגבי ניהול ההתקפות, ביקורת מוצדקת בעיקר כשרואים את הנכונות של יאנג לזרוק כמעט מהחצי סתם ככה למרות שהוא קר לחלוטין.
בחדשות יותר מהותיות, בוגדן שלא פתח טוב את העונה קיבל מקום בחמישייה וירד עם פגיעה בברך, הוא בחוץ עד להודעה חדשה.

רפרפתי בפייסרס – פיניקס, עניין אותי לראות איך הליינאפ ה'מסורתי' של אינדי מתמודד עם ההרכב ה'מודרני' של הסאנס. אפשר להגיד שבמצטבר הם נתקלו בקשיים ב-help&recover, היו לפיניקס מספיק מבטים פנויים שידעו לנצל (בחילופים הם דווקא הסתדרו יחסית). לעומת זאת פיניקס לא הצליחו להתמודד עם סאבוניס בפנים ונרמסו בריבאונד, שווה להמשיך לעקוב.

-בוסטון מיאמי נדחה אתמול, דאלאס סגרו את מתחם האימונים (קליבר נמצא חיובי לנגיף), המפגש שלהם מול ניו אורלינס נדחה גם הוא.
 
למעלה