על גמר המערב והגרלת הלוטרי

Rapgamer

Well-known member
גולדן- דאלאס גיים 1
אחד המשחקים הכי טובים של הווריורס העונה. ראו שהם הגיעו עם תכנית משחק ברורה ורמת סקאוטינג גבוהה- ידעו בדיוק מי מחליף על לוקה ומי לא, הוציאו לפועל יפה הגנת hedge כשסטף ופול עורבו בפיק אנד רול, הביאו עזרה מאוחרת על לוקה רק כשהגיע כבר לצבע, נמנע מלקפוץ לפאמפ פייק של ברנסון, ועוד ועוד. דונצ'יץ' עוד השיג את שלו מחצית אחת אבל איכות המבטים של שאר הסגל ירד לבל וחבר'ה כמו פיני סמית', בולוק וקליבר יורידו משמעותית את האחוזים שלהם כשרמת הקושי של הזריקות עולה- בין אם הcontest מעט יותר טוב או שהם עולים לזריקה לאחר תנועה. במחצית השנייה גם לוקה כבר התקשה מול המאמץ הקבוצתי והמשחק הוכרע.
מעבר לתיאום ההגנתי של גולדן שהיה on point ברוב הפוזשנים צריך לציין לחיוב במיוחד את קוון לוני. שחקן כדורסל מוגבל אבל יודע לשחק בתוך המערכת של הווריורס, לעשות נכון את הדברים הקטנים ולהיות winning player.

בצד השני של המגרש גולדן התחילה פושרת אבל עלתה ליתרון בזכות שוט מייקינג טוב מהצפוי מחצי מרחק של קלעים בינוניים. בהמשך היא מצאה את הזהות שלה עם הכדורסל היפה של תנועה, מסירות וחיתוכים. הם הצליחו לצמצם את האיבודים למינימום עד סוף הרבע השלישי בערך כשבנו יתרון משמעותי, כידוע איבודים זו נקודת התורפה העיקרית שלהם וכשרמת הביצוע גבוהה מבחינה זו הם במצב טוב. דאלאס לא שמרה רע במיוחד אבל הלכה לאיבוד לעיתים בחסימות ולא הצליחה לרדת מספיק מהר להגנה (עוד נקודת זכות לצוות האימון של הווריורס שבאופן מכוון האיצו את קצב המשחק).

בסופו של דבר 25 הפרש כאשר גולדן קלעה ב56% מהשדה מול 36% של דאלאס. לרוב גיים 1 לא משקף את המשך הסדרה וצריך לומר שהפעם כל 7 השחקנים הראשיים ברוטציה של גולדן (חמישייה, פול ופורטר) שיחקו טוב בלי יוצא מהכלל, מה שסביר להניח שלא יקרה בהמשך. אבל גם בלי שישקף את ההמשך, אם גולדן תצליח לשמור על רמת ריכוז דומה בשני צדי המגרש היא בעמדה טובה.
דאלאס גם לא צריכה להיכנס לפאניקה, סביר להניח שישנו מרכיב של הנגאובר מהבלואאוט בגיים 7. לוקה יהיה טוב יותר בהמשך (במיוחד אם מישהו מהקהל יקניט אותו), מעניין יהיה לראות אילו שינויים טקטיים קיד מתכנן להמשך.

הגרלת הלוטרי
מבחינה היסטורית הבחירה #1 בעלת אחוזי הצלחה גבוהים משמעותית מאלו שאחריה כך שאני שמח שהיא הלכה לאורלנדו- פנרצ'ייז כושל אבל לא תאגיד טנקינג. אחריה אוקלהומה (2) ויוסטון (3)- קבוצות שהייתי שמח אם היו מדלגים עליהן קבוצות שלפחות מנסות לנצח וחוו שנה off כמו אינדיאנה או הספרס. לא נורא.
סקראמנטו הייתה זו שזינקה למקום הרביעי, כמה חבל שבטח היא תיקח משם באסט.
והערה אחרונה- הלייקרס מעבירים לפליקנס את בחירה מספר 8. ידענו שהבחירה לא תהיה בידיים שלהם אבל לראות את הקבוצה של לברון וAD מסיימת עמוק בלוטרי ומעבירה בחירה בטופ 10- לא סימפטי עבורם.
 

Krit123

Well-known member
סיכום מעולה, מוסיף קצת משלי
*לדאלאס אין אמצע, או סקנדל או פסטיבל. התלות בשלשות היא חלק מהעניין, גם סף שבירה נמוך המתבטא בשפת הגוף של לוקה והעדר תכנית ב' באופן כללי.
*וויגינס ולוני בהופעת חייהם בתור חוליית החיסול של לוקה, אפקטיביות חריגה. וויגינס פתח טוב בתור סקורר ולמעשה הכתיב את הטון, באנו לגרום לך לעבוד בשתי הצדדים.
הבדיחה עם לוני היא שלוקה מנסה להשתמש במומנטום/אתלטיות של שחקנים נגדם ג'ודו סטייל, הבעיה היא שהוא זורק הטעייה על לוני בזמן שקוון עדיין לא הספיק להגיב לזו שבאה לפניה, לכן הוא פשוט עומד מולו משאיר את לוקה חסר אונים מכיוון שהוא לאו דווקא ישאיר לך אבק בצעד הראשון. כמובן שבהמשך הוא ילמד את המצ'אפ וההרכב של גולדן עם לוני/דריימונד/וויגינס מועד לפורענות.
*בהמשך לאותה נקודה, הגנות השחייה הצורנית של גולדן שיבשה את השטף אצל המאבס, הגיעו למבטים נוחים אך פחות ידיים נוגעות בכדור והיה קיים חשש קולקטיבי מחוסר תיאום אפשרי, אף אחד לא היה בטוח שהאחר מבין איך לתקוף את הסכמה. מה שעוד מיוחד בהגנה של גולדן, ואני לא מדבר בציניות בכלל, היא היכולת שלהם לחנות בצבע מבלי שישרקו להם 3 שניות. באמת. שמתי לב לכך בסדרה מולנו, אנשים פשוט עומדים בצבע בהמתנה ליוק ככה שהם שומרים 2 אנשים בו זמנית (את קו המסירה לשחקן שלהם+את הנקודה אליה יוק צפוי/שואף להגיע). ניתן גם לראות שהם מודעים לעובדה שברונסון בכושר קליעה חלש מחוץ לקשת, משאירים אותו יחסית פנוי בתור היד המסיימת.
*קליבר מעולם לא היה יציב יותר מאשר בפלייאוף הנוכחי, ולכן מדובר בסוג של חשש. בעיית העבירות שלו הכריחה אותם לפנות להרכבים סופר נמוכים ולא מאוזנים. יש לי תחושה שדריימונד יכנס לו לראש, שלוות הנפש שלו תעמוד למבחן. עוד הערה לגבי דריימונד, מה צריך לקרות בשביל שהבנאדם יקבל טכנית. היחס שהוא מקבל מהשופטים הפוך בתכלית משאר הליגה, לא ברור לי מדוע.

ברשותך אני פותח שרשור נפרד על הלוטרי.
 
למעלה