עלי תרד

עלי תרד

שלום אז מאז שבאני היה בן שלושה חודשים הייתי נותנת לו חופן עליי ביבי החפיסה האחרונה נגמרה ובמקומה אמא שלי קנתה עלי תרד היא אומרת שיש בזה יותר ויטמינים ואני א רוצה להסתכן ולהביא לבאני אז מותר או אסור לארנבונים עלי תרד? אם לא אנמי אקנה עלי ביבי
תודה מראש
 

טוטס

New member
אפשר לתת לו חד פעמי עלי תרד עד שהשקית

תיגמר - במשך כמה ימים. אבל להבא לא לבסס את התזונה שלו רק על העלים כי הרבה זה לא בריא...
 

Koala Girl

New member
אין בעיה לקנות לו מדי פעם

שקית עלי תרד,גם אני נותנת להם לפעמים
רק שלא יהיה בתור
משהו קבוע (בעיקרון כמו אספסת שרצוי לא לתת יותר מדי..)
 
זכר או נקבה?

שלום זוכרים שהיה לבאני נקודות אדומות בולטות? אז בבטן זה היה פטמות וחשבנו שזו בת ואז גיילינוו שגם לזכר יש ורצינו גלות שיטות איך לדעת אם זה זכר או נקבה והיה כתוב שכשהם בני ארבעה חודשים בערך האשכים של הזכרים בולטים החוצה וזה ממש פשוט להבין ולגלות אבל אני לא רואה שום אשכים אצל באני והוא בן ארבעה חודשים ואני לא זוכרת עם היה כתוב שעם אין אשכים בולטים אז זו נקבה ועם יש אבל ממש קצת ומקרוב אז זו נקבה אז אני ממש מבולבלת ואני צריכה עזרה אז מה אצם אומרים זו נקבה? הכל עדיין פתוח? אני אראה את זה בהמשך? אני ממש מקווה שזה זכר כי עם זו תיהיה בת יהיה את הקטע הזה של הרחם וחייבים עיקור אבל הבנתי שהוא עולה הרבה כסף ואבא שלי לא יסכים לזה...
אז בנתיים אני מחזיקה אצבעות


תודה מראש!!
 
מקפיצה

מקודם כתבתי בתוכן רק מילה אחת וזה לא הקפיץ לי זה בגלל שה היה מילה אחת?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יש בקישורי הפורום אתר עם הסברים ותמונות

 

טוטס

New member
אבל ענו לך
יש בקישורים אתר עם תמונות

שמסביר כיצד לזהות האם זה זכר או נקבה (למרות שלדעתי הכי נכון זה לגשת לוטרינר שיבדוק - ויעשה על הדרך בדיקה כללית. חשוב לעשות בדיקה כזו לארנבון בערך אחת לשנה).

לפעמים האשכים לא יורדים למטה, אלא בשלב מאוחר יותר כך שיכול להיות שזה זכר אפילו שאתם לא רואים כרגע
 
למעלה