אבל ענו לך
יש בקישורים אתר עם תמונות
שמסביר כיצד לזהות האם זה זכר או נקבה (למרות שלדעתי הכי נכון זה לגשת לוטרינר שיבדוק - ויעשה על הדרך בדיקה כללית. חשוב לעשות בדיקה כזו לארנבון בערך אחת לשנה).
לפעמים האשכים לא יורדים למטה, אלא בשלב מאוחר יותר כך שיכול להיות שזה זכר אפילו שאתם לא רואים כרגע