עלילות מרגלית + משהו מעניין

מצב
הנושא נעול.

846

Active member
1834 = 18 טון + 340 כ"ס

זהו אותו מנוע ואותו גיר אך השילדה
שונה, אחר ההבדלים למשל זה של 1834 אין מיתלים נפרדים מקדימה בניגוד ל 0404 וזאת אחת הסיבות שהדגם הזה נפסל באגד לאחר כשנה נסיון. לפני כמה שנים היה VANHOOL 1834 (הראשון שהגיע לארץ) בנסיון באגד הוא אמור היה לעבוד בקו אילת - ת"א חלק מהנהגים עברו השתלמות אך ברגע האחרון הוא נפסל לשרות עקב בעיות יציבות ועבר לעבוד תקופה מסוימת באגד טללים עד שהוחזר ליבואן.
1834 = 18 טון + 340 כ"ס
 

846

Active member
הברקים אכן ניקנו ממרגלית


בקונקס גם יש את הברקים האלה, נאמר לי פה בפורום שהם נקנו ממרגלית. וגם, אמרו לי פה בפורום שהם בנויים על שלדת O404...................
הברקים אכן ניקנו ממרגלית
 

טוארג

New member
עכשיו אני כבר ממש לא מבין את מרגלית

הברקים אכן ניקנו ממרגלית
עכשיו אני כבר ממש לא מבין את מרגלית
למה הם היו צריכים למכור את הברקים האלה, אם יש להם מכונות יותר קקמייקות מהברקים האלה?! שיפטרו קודם מהVANHOOL מתקופת הפלמ"ח שיש להם! (הדגם הקודם, עם הפרצוף של ה-O303) הדבר הזה נוסע ב-38 מעלות בצל בצהרים בקווים עמוסי נוסעים כשהמזגן לא עובד.
 

NewName

New member
ומה קונקס מצאה בהם?!

עכשיו אני כבר ממש לא מבין את מרגלית
למה הם היו צריכים למכור את הברקים האלה, אם יש להם מכונות יותר קקמייקות מהברקים האלה?! שיפטרו קודם מהVANHOOL מתקופת הפלמ"ח שיש להם! (הדגם הקודם, עם הפרצוף של ה-O303) הדבר הזה נוסע ב-38 מעלות בצל בצהרים בקווים עמוסי נוסעים כשהמזגן לא עובד.
ומה קונקס מצאה בהם?!
חברה חדשה, עם צי אוטובוסים חדש קונה את הטרנטות שבטרנטות כשהן מצב לא משהו טוב חצי שנה אחרי הכניסה לשירות. אמנם קונקס לא קנתה את תפארת היצירה האוטובוסית, אבל לפחות כל האוטובוסים שלהם היו חדשים (וטופלו במוסך של אגד באשדוד)
 

mister K

New member
לקונקס כנראה אין מספיק כסף

ומה קונקס מצאה בהם?!
חברה חדשה, עם צי אוטובוסים חדש קונה את הטרנטות שבטרנטות כשהן מצב לא משהו טוב חצי שנה אחרי הכניסה לשירות. אמנם קונקס לא קנתה את תפארת היצירה האוטובוסית, אבל לפחות כל האוטובוסים שלהם היו חדשים (וטופלו במוסך של אגד באשדוד)
לקונקס כנראה אין מספיק כסף
כמו גם ליתר החברות החדשות שכולן ללא יוצאת מן הכלל קנו מכונות משומשות. אין מה לעשות, אין כמו אגד ודן!
 

אורי404

New member
ל"קונקס" יש הפסדים בארץ.

לקונקס כנראה אין מספיק כסף
כמו גם ליתר החברות החדשות שכולן ללא יוצאת מן הכלל קנו מכונות משומשות. אין מה לעשות, אין כמו אגד ודן!
ל"קונקס" יש הפסדים בארץ.
בקיץ האחרון פורסמה כתבה בידעות אחרונות על ההפסדים בחברה הזו. לכן, הם משתתפים בפחות מכרזים, בהשוואה לציפיה שלהם להתמודד על כל מכרז.
 

846

Active member
קונקס ביקשה להחזיר לאגד את סניף

ל"קונקס" יש הפסדים בארץ.
בקיץ האחרון פורסמה כתבה בידעות אחרונות על ההפסדים בחברה הזו. לכן, הם משתתפים בפחות מכרזים, בהשוואה לציפיה שלהם להתמודד על כל מכרז.
קונקס ביקשה להחזיר לאגד את סניף
טבריה
 

846

Active member
ובכן למה להשקיע הרבה כסף אם

ומה קונקס מצאה בהם?!
חברה חדשה, עם צי אוטובוסים חדש קונה את הטרנטות שבטרנטות כשהן מצב לא משהו טוב חצי שנה אחרי הכניסה לשירות. אמנם קונקס לא קנתה את תפארת היצירה האוטובוסית, אבל לפחות כל האוטובוסים שלהם היו חדשים (וטופלו במוסך של אגד באשדוד)
ובכן למה להשקיע הרבה כסף אם
אפשר לחסוך? לקונקס יש המון!!! כסף יש להם בערך 14,000 אוטובוסים בכל העולם אבל לקנות אטוטבוסים משומשים זה יותר זול! כל האוטובוסים שעובדים בקווי אשדוד ת"א והסביבה ניקנו משומשים ממרגלית-המרצדסים טללים- המארסים ומגוון מסיעים פרטיים- הוולבו עם מרכב עממי. זה אמנם לא בדיוק לפי תנאי המכרז אבל זה מאפשר לחברות אחרות כגון קווים ונתיב אקספרס להכניס לשרות אוטובוסים משומשים גם כן..... מי שזוכר היו אפילו 0405 של אגד תקופה מסויימת ואינני יודע האם ה 0303 84-425-01 עדיין פועל בשרותם. לקונקס יש בכל זאת כמה אוטובוסים חדשים : ספרינטרים ומאנים נמוכי ריצפה שעובדים בטבריה.
 

NewName

New member
אתה בטוח?

ובכן למה להשקיע הרבה כסף אם
אפשר לחסוך? לקונקס יש המון!!! כסף יש להם בערך 14,000 אוטובוסים בכל העולם אבל לקנות אטוטבוסים משומשים זה יותר זול! כל האוטובוסים שעובדים בקווי אשדוד ת"א והסביבה ניקנו משומשים ממרגלית-המרצדסים טללים- המארסים ומגוון מסיעים פרטיים- הוולבו עם מרכב עממי. זה אמנם לא בדיוק לפי תנאי המכרז אבל זה מאפשר לחברות אחרות כגון קווים ונתיב אקספרס להכניס לשרות אוטובוסים משומשים גם כן..... מי שזוכר היו אפילו 0405 של אגד תקופה מסויימת ואינני יודע האם ה 0303 84-425-01 עדיין פועל בשרותם. לקונקס יש בכל זאת כמה אוטובוסים חדשים : ספרינטרים ומאנים נמוכי ריצפה שעובדים בטבריה.
אתה בטוח?
דבר ראשון אציין שספרינטרים קיימים בשירות גם באשדוד, בקו 014 הלא מאד פופלרי מאשדוד - דרך המושבים שבדרך - לקרית מלאכי. וגם משמשים לפיזור נהגים. לגבי המארסים, והMANים עם המרכבים של IRIZAR, אין לי מידע מדוייק לטעון שמה שאתה אומר לא נכון, אבל בימים הראשונים של קונקס באשדוד נסעתי בכמה כאלה, והיה להם ריח חדש, והם שידרו חדש. לעומת זאת, אחרי שגברו התלונות על מחסור באוטובוסים ולא עמידה בלוחות זמנים הם קנו את הברקים המכוערים האלה, וכל אחד היה יכול להבין שהם ישנים, עוד לפניש והא נכנס אליהם בכלל. נתחיל בזה שהשילוט היה אחר, ולא כמו על שאר האוטובוסים, ואחרי כניסה לאוטובוס, הכל כבר לגמרי ברור, באחת הנסיעות באוטובוס כזה, אני וחברה שלי התערבנו מי יצליח להוציא מהכסאות ענן אבק גדול יותר..
לגבי העממיים, כתבתי פה כמה פעמים בפורום שראיתי על השמשות שלהם מדבקות שהעידו שהם עברו בדיקת חורף שנתיים וגם שלוש שנים לפני שאגד בכלל הפסיקו לבצע את הקוים האשדודיים.. ואתם אמרתם שזה לא יכול להיות, אז הם באמת משומשים.. ידעתי!
 
מ.א.ן עם מרכב Century של Irizar

אתה בטוח?
דבר ראשון אציין שספרינטרים קיימים בשירות גם באשדוד, בקו 014 הלא מאד פופלרי מאשדוד - דרך המושבים שבדרך - לקרית מלאכי. וגם משמשים לפיזור נהגים. לגבי המארסים, והMANים עם המרכבים של IRIZAR, אין לי מידע מדוייק לטעון שמה שאתה אומר לא נכון, אבל בימים הראשונים של קונקס באשדוד נסעתי בכמה כאלה, והיה להם ריח חדש, והם שידרו חדש. לעומת זאת, אחרי שגברו התלונות על מחסור באוטובוסים ולא עמידה בלוחות זמנים הם קנו את הברקים המכוערים האלה, וכל אחד היה יכול להבין שהם ישנים, עוד לפניש והא נכנס אליהם בכלל. נתחיל בזה שהשילוט היה אחר, ולא כמו על שאר האוטובוסים, ואחרי כניסה לאוטובוס, הכל כבר לגמרי ברור, באחת הנסיעות באוטובוס כזה, אני וחברה שלי התערבנו מי יצליח להוציא מהכסאות ענן אבק גדול יותר..
לגבי העממיים, כתבתי פה כמה פעמים בפורום שראיתי על השמשות שלהם מדבקות שהעידו שהם עברו בדיקת חורף שנתיים וגם שלוש שנים לפני שאגד בכלל הפסיקו לבצע את הקוים האשדודיים.. ואתם אמרתם שזה לא יכול להיות, אז הם באמת משומשים.. ידעתי!
מ.א.ן עם מרכב Century של Irizar
המכונות הללו נקנו מיונייטד טורס.
 

NewName

New member
חיחי...

מ.א.ן עם מרכב Century של Irizar
המכונות הללו נקנו מיונייטד טורס.
חיחי...
ניפצתם לי את כל האשליות...
עכשיו אני מבין מאיפה הצבע האדום הזה שמבצבץ על הגגות שלהם מתחת ללבן... אין כמו 394.. אז תעזרו לי להשלים את התמונה המלאה.. המ.א.ןים מיונייטד, המארסים מטללים (אגב, מה קרה לטללים, התאחדו חזרה עם הורן את ליבוביץ'?, כי אני כבר הרבה זמן לא ראיתי את האוטובוסים עם הלוגו הזה), הספריטנרים חדשים, הברקים ממרגלית ומאיפה העממיים?
 

846

Active member
טללים פשטה את הרגל נשארה מעט פעילות

חיחי...
ניפצתם לי את כל האשליות...
עכשיו אני מבין מאיפה הצבע האדום הזה שמבצבץ על הגגות שלהם מתחת ללבן... אין כמו 394.. אז תעזרו לי להשלים את התמונה המלאה.. המ.א.ןים מיונייטד, המארסים מטללים (אגב, מה קרה לטללים, התאחדו חזרה עם הורן את ליבוביץ'?, כי אני כבר הרבה זמן לא ראיתי את האוטובוסים עם הלוגו הזה), הספריטנרים חדשים, הברקים ממרגלית ומאיפה העממיים?
טללים פשטה את הרגל נשארה מעט פעילות
את האוטובוסים שלהם הם הפעילו תחת הרשיון של הורן את ליבוביץ לכן המדבקות של הורן את ליבוביץ. העממיים הגיעו ממקורות שונים שים לב שסדרות מס' הרישוי לא זהות.
 

846

Active member
0303 בשרות קונקס:

ובכן למה להשקיע הרבה כסף אם
אפשר לחסוך? לקונקס יש המון!!! כסף יש להם בערך 14,000 אוטובוסים בכל העולם אבל לקנות אטוטבוסים משומשים זה יותר זול! כל האוטובוסים שעובדים בקווי אשדוד ת"א והסביבה ניקנו משומשים ממרגלית-המרצדסים טללים- המארסים ומגוון מסיעים פרטיים- הוולבו עם מרכב עממי. זה אמנם לא בדיוק לפי תנאי המכרז אבל זה מאפשר לחברות אחרות כגון קווים ונתיב אקספרס להכניס לשרות אוטובוסים משומשים גם כן..... מי שזוכר היו אפילו 0405 של אגד תקופה מסויימת ואינני יודע האם ה 0303 84-425-01 עדיין פועל בשרותם. לקונקס יש בכל זאת כמה אוטובוסים חדשים : ספרינטרים ומאנים נמוכי ריצפה שעובדים בטבריה.
0303 בשרות קונקס:
היום ניצפו בטבריה: 84-410-01 84-411-01 84-425-01 כולם עם מס' פימיים של אגד כלומר הם שכורים.
 

846

Active member
כדאי למכור את מה שתרוויח עליו יותר

עכשיו אני כבר ממש לא מבין את מרגלית
למה הם היו צריכים למכור את הברקים האלה, אם יש להם מכונות יותר קקמייקות מהברקים האלה?! שיפטרו קודם מהVANHOOL מתקופת הפלמ"ח שיש להם! (הדגם הקודם, עם הפרצוף של ה-O303) הדבר הזה נוסע ב-38 מעלות בצל בצהרים בקווים עמוסי נוסעים כשהמזגן לא עובד.
כדאי למכור את מה שתרוויח עליו יותר
כסף. מצבם של הברקים שנימכרו הוא הרבה יותר טוב כיוון שהם ניקנו חדשים עבור קווי מודיעין ולכן היה קל יותר למכור אותם. ה VANHOOL הגיעו מב"ש אחרי עבודה במיפעלי ים המלח ולכן מצבם לפי התאור (אני לא נסעתי בהם) לא משהו.... מי שזוכר את ההתחלה של מרגלית במודיעין, ובכן המצב היה אפילו יותר גרוע עם 0303 VANHOOL מודל 1989 שהגיעו ישירות מים המלח כולל החלודה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה