עלייה חדה בקטיף הזעתר

עלייה חדה בקטיף הזעתר

YNET מהיום אציין שביום שישי, לאורך כ-20 ק"מ ממיתר להר עמשא, מצאנו בשטח (הנושק לקו הירוק מדרום) רק קומץ שיחי אזוב, מול שפע רב של מינים אחרים (ובכללם מין מאכל נוסף, עכובית הגלגל, שכלל אינו נדיר באזור זה של הרי יתיר ויער יתיר) - יש מקום לחשש שזו תוצאה של קטיף פרוע במשך שנים.
 
בשבוע הבא שבוע שמירת הטבע

מדוע בעצם העבירו אותו מט"ו בשבט? ולמה אין התייחסות לקק"ל במסגרת זו? YNET
 
ההתחממות משגעת את הטבע

"מעריב": השפעותיו של תוצא החממה מתחילות להיות מורגשות במערכת האקולוגית ברחבי כדוה"א. פרטים נוספים - בקישור.
 

שיר ורד

New member
להערכתי מגזימים עם ההשפעה של

ההתחממות על הטבע. כדור הארץ ידע תקופות קרות בהרבה מתקופתנו וכן גם תקופות חמות בהרבה. תופעות אלו של התקררות והתחממות נחשבים כאחד הגורמים להתרבות מספר המינים בטבע, עקב החרפת הלחץ האבולציוני מצד אחד והתפנות גומחות אקולוגיות מצד שני. כמובן, שבתהליכים אלו גם נכחדים מינים, אך מספרם זניח ביחס לשאר הנזקים שגרם האדם . הכחדת בתי גידול, קטיף וציד, הרעלות, תחרות לא הוגנת (העברת מינים פולשניים בין יבשות) ועוד. הנזק העיקרי הצפוי מהתחממות כדור הארץ הוא דוקא לציביליזציה האנושית, ביחוד אם וכאשר ההתחממות תגרום להמסה מהירה של כיפות הקרח בקטבים והקרחונים בהרים הגבוהים וכתוצאה מכך יוצפו לחלוטין מדינות מישוריות בעלות חוף נמוך כמו הולנד.
 

רפי עשת

New member
גם "מיעוט" הישובים לאורך חוף הים

בישראל יאלץ לנדוד. אולי עד קו לוד (צפ' ודר'). ממנו מערבה הכל יהיה בים.
 

אוגיה

New member
בתור שומרת טבע-לא היה לי מושג וחבל

ראיתי אנשים מקבוצתי קוטפים אבל לא ידעתי שהאזוב הפך לצמח מוגן. חבל שהפסיקו את הקמפיין של שמירת הפרחים , כי כבר להרבה אנשים אין מושג מי מוגן ומי לא .(שלא נדבר על עולים חדשים שאין להם מושג קלוש) אלא אם הוא זוכר את השיר מי שאוהב אותי לא יקטוף אותי- שלכם הכלנית ודם המכבים.
 
למעלה