עליה במשקל בחודש שביעי

lulyK

New member
נשמע בסדר גמור,

לפעמים יש קפיצות גדולות במשקל בשליש אחד ואח"כ עצירה (בונה על זה
).
 
אני בסביבות חודש רביעי...

כשהתחלתי לעלות 3- 3.5 ק"ג בשבוע , אחרי ההרצאה הראשונה של האחות בטיפת חלב בנושא המשקל -עשיתי לנושא סוף , לאחר ההרצאה חוצבת הלבבות שלה בנושא כמה הייתי אמורה לעלות ביחס למה שהעליתי בפועל , אמרתי לאחות באלו המילים - "אני לא מטומטמת , אני קוראת חומר על היריון ויודעת בדיוק כמה אני אמורה לעלות - מה לעשות שהגוף שלי פועל אחרת כרגע ואני לא מתכוונת להלחם בזה , עם עודף המשקל אני אתמודד לאחר הלידה - עד אז אני לא רוצה לשמוע יותר בנושא" הייתי אסרטיבית והמסר עבר ומאז ועד סוף ההריון השקילה עברה בשתיקה - לא שמעתי ממנה מילה נוספת (למרות שהמבטים אמרו הכל) סיימתי את ההריון עם 17 ק"ג יותר ממה שהתחלתי אותו - ותוך 3 חודשים מהלידה חזרתי למשקלי ואחרי עוד חודשיים ירדתי 3 ק"ג פחות ממשקלי ההתחלתי - וכל זאת בלי לעשות דבר לא דיאטה ולא ספורט ולא כלום!!! מסקנה - לא לפחד מאחות טיפת חלב!!!
 

TulyNY

New member
כאן רופאים "מעדיפים" שתעלי

בין 10 ל 15 קילו בהריון,אבל בגדול זה לא "חובה" רב הנשים שאני הכרתי בתקופה של ההריון שלי סיימו את ההריון עם לפחות 20 קג מיותרים...הריון ראשון שלי עליתי 11 קילו והריון שני YYY לא מעיזה אפילו לכתוב כאן,הרופא מיילד שהיה לי בהריון שני הוא רופא שמאוד לא אוהב שעולים יותר מדי במשקל,אני יודעת שהוא די "כועס" על בחורות שיש להן בעית משקל וכאלה אבל לי הוא לא אמר מילה ואני חושבת שעליתי לפחות 20 קילו ואני פצפונת כך ש 20 קילו זה המון כי אני קטנה,כך שאם הוא לא "כעס" עלי כנראה הייתי עדיין בתווך הנורמה אז עם כל הכבוד לרופאה שלך,יש מספיק דברים שאנחנו נלחצים מהם בהריון משקל של 12 קילו בחודש 7 לא צריך ליהיות אחד מהם,לפעמים צריך לשמוע משהו מאוזן אחת ולהוציא מאוזן שניה,המשקל שלך בסדר גמור...
 

leelaa

New member
גם אני חודש שביעי שבוע 29, ועד היום

עליתי 10 קילו.... העניין הוא שלא כ"כ רואים את זה עלי (ולא רק מהזווית הרגישה שלי
), לא כ"כ ברור לי אבל אין מה לעשות. זה מה שיש ועם זה ננצח
בעקרון הדיאטנית שהלכתי אליה עד לחודש שעבר אמרה לי שכדאי שלא אעלה יותר מ-15 ק"ג סה"כ אבל הפסקתי החודש ללכת כי ראיתי שאני לא עומדת בתפריט שהיא קבעה איתי ויותר חשוב לי להיות מאושרת ופורחת בהריון מאשר לשמור באדיקות על המשקל. פשוט משתדלת לא להתפרע ולאכול דברים בריאים כדי לאזן... נתמודד עם זה אחרי הלידה.
 
באמת. עוד יגידו הרבה בנות. אל

תתרגשי מאחיות טיפת חלב. הרבה מהן מלחיצות סתם. אני עליתי בהריון הראשון שלי כ- 30 קילו. אף אחד לא אמר לי כלום. 12 קילו, זה במקרה הטוב. הממוצע שנשים עולות הוא בין 12 קילו ל- 16 קילו. גם אם תעלי מעט יותר זה עדיין לא אומר שאת חורגת. אני עכשיו שבוע 41 מחר, ואני כבר העלתי 22 קילו. אף אחד לא אמר לי כלום על זה. אל תתיחסי. תכניסי לאוזן אחת והוציאי מאוזן שניה. אני עוד מנבה שהאחיות עוד ילחיצו אותך לגבי הטיפול בילד.
 
מותק אני בדיוק במצבך !!

שבוע 28 ועליתי 12 ק"ג ! ואני נשקלת אצל הרופא שלי ולא אחות טיפת חלב. אבל גם הוא דיבר אלי ממש לא יפה ואמר לי אחרי שהגעתי בערך ל 10 ק"ג "מה יהיה ? לאן תגיעי ? " אני הבנתי שיש לי עסק עם
ועניתי לו באותו טון בדיוק אז אני אגיע ל 20 ק"ג, אז מה ? אמא שלי עלתה 30 וירדה הכל אחותי עלתה 25 וירדה הכל אז גם אני ארד הכל ! לא דואגת.... (על אף שאני מאד דואגת...) אבל מה לעשות ? עליתי ונצטרך לדאוג לכל זה אחרי הלידה וזהו ! בינתיים אני משתדלת קצת יותר, במקום פיתות עברתי ללחם קל... וזהו כל השאר כרגיל כולל קרמבו אם מתחשק לי... ומתחשק לי.. ובד"כ גם זה גם שניים רצוף... מה לעשות אחד רק עושה טעם של עוד ! אז מותק, אל תתייחסי אליה, היא לא נשמעת לי ממש חכמה או רגישה ומה שחשוב לנו עכישו זה ילד ואמא בריאים ומאושרים ! כל השאר שולי לגמרי !!! הכל אפשר לפתור אחרי הלידה !!!!
 
למעלה