עלות מחייה באיזור שנגחאי למשך שבוע

dundybar

New member
עלות מחייה באיזור שנגחאי למשך שבוע

כמה יעלה לי כתייר באיזור שנגחאי למשך שבוע שזה כולל בית מלון בזבוזים ברמת הסביר ובילויים. אני מתכנן נסיעה בסביבות מאי/יוני - אז אם מישהו רוצה להצטרף - בכיף.
 

רונןסין

New member
סביר

מלון בסיסי במרכז פושי משהו כמו 350RMB, יש גם יותר זולים. מונית לפה או לשם במרכז 10 עד 35 RMB. אוכל מכלום ועד הרבה. ארוחה ב KFC יכולה לעלות פחות מ 20. באי פורום יתנו וודאי מספרים אחרים. מה עוד?
 

dundybar

New member
350RMB לשבוע ?!

350RMB זה בערך 200 ש"ח זה ליממה ? כי אם כן זה אולי טיפה יקר רק בשביל לינה. אז אני מבין שבערך 250RMB נוספים יספיקו ליממה לכל מיני אוכל נסיעות וקניה של כל מיני מתנות לאביונים ? אני פשוט צריך לדעת כמה יעלה לי הטיול, להוציא את ה-1000$ שתעלה לי רק הטיסה
 

dundybar

New member
עוד שאלה

את מרבית הזמן אני אעביר במחוז/עיר שנקראת Suzhou שקרובה מאוד לשנגחאי. אולי רצוי שאתמקד במקום הזה, באינטנט ראיתי בתי מלון ובתי דירות באיזור הזה שמחירם גם נע בסביבות ה-250RMB - השאלה האם כדאי? http://www.travelchinaguide.com/hotel/suzhou-hotels.htm והאם ברגע שבאים לתקופה של שבועיים שלוש - יש הנחה. לא שאני מחפש נואשות לקצץ עלויות, אני חייב לדעת כמה כסף לקחת איתי.
 

Xiaose

New member
יש את מוטל168

שעולה 168RMB ליום... ויש המון אפשרויות דרך CTRIP או ELONG ואם אתה ממש רוצה לחסוך יש את ה couchsurfing
 

dundybar

New member
תודה ../images/Emo45.gif

מוטל 168 נשמע כמו חסכון אמיתי, לפי התמונות הוא גם נראה טוב, זה יוצא בול 100 ש"ח ליום וזה באמת זול. אני מקווה שאין שם פעילות פלילית/אי-מוסרית בלילות
בקיצור נראה לי שאני אצטרך איזה 5,000 ש"ח ל-3 שבועות + 5,000 ש"ח הטיסה = סה"כ יעלה לי כל הסיפור 10K. תודה לכל מי שעזר.
 

GnomeBubble

New member
יש גם את בטח ה

zhaodaisuo 招待所 האלה, אבל אני מניח שבשנגחאי (או בכל עיר גדולה בעצם) לא נותנים לזרים להישאר שם (הצלחתי להישאר בכאלה או בכאלה יותר טובים שהוגדרו bingguan 兵馆)... מה שכן, אם אתה באמת רוצה לחסוך, בטח יש דורמס זולים יותר לתיירים. הכל תלוי כמובן בכמה אתה מוכן לשלם: בערים גדולות כמו שנגחאי 168 קוואי ללילה בשביל מלון זה בהחלט מציאה. סך הכל גם 350 RMB זה מחיר זול אם אתה משווה לארץ.
 
למעלה