עלויות

עלויות

זהו.אלישבע נמכרה.הייתי גומר משכורות שלמות על האופנוע,והחלטתי שמספיק. אחד מחכמי הסופרמוטו אמר פעם שעלויות האחזקה של סופרמוטו זולות בהרבה משל ארבע ציל'. השאלה האם זה לא מתקזז עם עלויות הצמיגים שהסופרמוטו ידוע כמחסל+אחזקה שוטפת? (הנחות:סגנון רכיבה אגרסיבי,מקס'-1500 ק"מ בחודש+מגרש פעם בשבוע,אין שום כוונה להתחרות איתו).
 

alophind

New member
צמיגים ? מחסל ? הכל תלוי מה אתה

עושה איתו.... כל שבוע תהיה במגרש , אכן "תחסל" צמיגים , אבל רמת הרכיבה שלך תשתפר פלאים (בהנחה שאתה לא במכס' שלך , ואני מניח נכון ?!) ואני אפילו לא מדבר על הפאן שבעניין. א-ב-ל אם תסע בנסיעות מנהליות כרגיל , אז אין שום סיבה שחיי הצמיג יתקצרו...
 
צודק.

נסיון רכיבה על אופנועי כביש ספורטיביים יש-והרבה. נסיון על סופרמוטו ושטח-אפסי.לכן אינני יודע כמה זמן יחזיקו זוג צמיגים אימון מגרש פעם בשבוע(לא ברמת אטרף של תחרות)+ מנהלתיות.יכול להיות שעקב כך, מבחינתי, לא יהיה כדאי המעבר לסופרמוטו,וזה מה שאני מנסה לברר.
 

45degrees

New member
אם תשים צמיגים קשים יחסית כמו למשל

ה D207 (שכבר לא מיוצרים יותר) - הם יחזיקו המון זמן ויספקו אחיזה סבירה לביצועי מגרש שאינם אטרף. יש צמיגים דומים גם של מצלר. בכלל - בסופרמוטו הקידמיים נגמרים הרבה יותר לאט מאשר באופנועי כביש (פחות משקל על הקידמי). באחוריים - אתה תופתע לגלות שאתה מחליף צמיג כי נגמר לו הגומי בצדדים ולא במרכז (כמו באופנועי כביש).
 

bikerman

New member
בני זו*&%ת!!!יש לי AVON!!!

אבל את הבטלאקס לקח לי שנהלגמור.גם הנוכחיים אמורים להחזיק משהו כזה.גואטה-סחתיין עליך.
 

45degrees

New member
אם אתה מתחרה חזק - החלפות שמן

לעיתים יותר תכופות. אם לא - שום דבר מיוחד.
 
למעלה