עכשיו עצוב שם
ב

חיננית

New member
עכשיו עצוב שם ../images/Emo16.gifב

-1- לבוש מסורתי עממי לסבון המיתולוגי בלי ז'-7 2-פס שתן(ברצינות...לא צוחקת איתכם ,להיפך
-6 3-כיס לועזי -4 4--10 ממפעל חלב מוכר -6 5-רמון בתיבת דואר -6 6-עיזר אורטופדי-4 7-השתתק בנסיכה -5
 

חיננית

New member
הכל ../images/Emo7.gifנכון לצערנו -אסון נורא

ממש פחד אלוהים מה שאנשים עברו וחוו שם. כששומעים עדויות של ניצולים. וואים את המראות שהגיעו עכשיו בחדשות 5 -ממש לא יאומן ,הגל הענק הזה שתפס רבבות אנשים בחופשתם והרס ערים שלמות
 
../images/Emo10.gifאבל החיים נמשכים כסדרם../images/Emo13.gif

לפחות אצלנו. לא הייתי פותר מדרס, לולא נזקקתי לזה בעצמי
 

חיננית

New member
../images/Emo127.gifכנ''ל יובי

בילדותי נזקקתי למדרסים. ובינינו
יובי ככה שאף אחד לא רואה
- יש שמועות פה מאחיך המפרגן שהיית עושה את המבחן של המדינה טוב יותר מכולנו, יש לזה רגליים? סתם מסקרנות שלי..בכלל לא קשור למדרס.
 
../images/Emo13.gifאנא עארף../images/Emo35.gif

הוא נותן לי הרבה קרדיט, האח היקר שלי, אף על פי שמבין שנינו הוא המוצלח יותר. לצערי/מזלי, החמצתי את המבחן, ולכן הקרדיט שנתן לי אודי תקף עד כי יוכח אחרת או עד כי יבוא משיח בן דוד
 
למעלה