ממש פחד אלוהים מה שאנשים עברו וחוו שם. כששומעים עדויות של ניצולים. וואים את המראות שהגיעו עכשיו בחדשות 5 -ממש לא יאומן ,הגל הענק הזה שתפס רבבות אנשים בחופשתם והרס ערים שלמות
הוא נותן לי הרבה קרדיט, האח היקר שלי, אף על פי שמבין שנינו הוא המוצלח יותר. לצערי/מזלי, החמצתי את המבחן, ולכן הקרדיט שנתן לי אודי תקף עד כי יוכח אחרת או עד כי יבוא משיח בן דוד