עכשיו, לאחר שהאבק שקע והתמונה התבהרה

עכשיו, לאחר שהאבק שקע והתמונה התבהרה

אפשר לראות שאבודים היתתה סדרה מטופשת. הם יצרו שאלות בצורה מבריקה, אך על רוב רובן לא השכילו לענות (הכיף במותחן ובמיסתורין הוא בהתחלה להיות במתח, ואז בסוף לגלות תשובות) בפרק הפינאלה (שאמנם היו עשוי טוב) נתנו תשובה רק לדבר אחד: מציאות ב'. גילינו שזה היה סה"כ גימיק שהחזיק את כל עונה 6, אבל למעשה לכל מה שקרה במציאות ב' אין שום השפעה על מה שאירע על האי ועל 5 העונות הקודמות. כך שלמעשה - בפינאלה קיבלנו 0 תשובות לגבי השאלות שעלו במהלך השנים. בקיצור - השתינו עלינו מגבוה, ואני לפחות, לא מתכוון לפעור פי לרווחה ולטעון שמדובר בגשם.
 

tal901

New member
חצי חצי.

קודם כל אבודים היא תוכנית טלויזיה וככזו מטרתה היא לגרום לך הנאה ואת זה היא עשתה מעולה [לרוב] עכשיו, מהפרק הראשון ראינו דברים לא בדיוק הגיוניים או משהו נורמלי. נכון שזה היה במינון נמוך אבל לא באמת ציפיתי להסבר הגיוני בקשר למה שקרה לטייס ולעצים [אלה אם יש איזה טי-רקס חופשי שלא מודע להכחדת חבריו] אנשים באמת חשבו שיתנו להם הסברים הגיוניים לתופעות של העונות הראשונות ובכלל עונות 4,5? היוצרים באמת גאונים אבל גם הם לא יכולים להסביר באופן מדעי/אמיתי איך בן אדם הופך למפלצת עשן... בקשר לסיום שהם בחרו, לא משנה איך הסידרה היתה מסתיימת תמיד יהיו את אלה שיתלוננו שלא ככה היה צריך להיגמר [אני אישית לא אהבתי את הסיום] אין וויכוח אם אבודים סידרה טובה או לא [היא אחת הטובות והמושקעות אי פעם] פשוט יש אנשים שלא מרוצים מהסוף או עונה 6 בכלל [אני בינהם]
 
הבלים

בהמון יצירות מדע בדיוני ופנטזיה ניתנו הסברים מצויינים שעומדים בהמשכיות שהטוותה היצירה לאורך כל הדרך. הצופים לא דרשו הסברים מדעיים בני ימיינו לתופעות על טבעיות ובלתי אפשריות, אלא להסברים הגיוניים בעלי הגינות ואמינות פנימית לסידרה, דבר שכנראה לא קיים לאור העונה האחרונה. הסבר מצויין בעלילה בדיונית הוא לא הסבר מדעי, הוא הסבר הגיוני בעל אמינות פנימית, וזה לא משנה עד כמה מופרכת העלילה עצמה.
 
לא מציאותי

לא צריך להגיד שהסדרה מטופשת, פשוט לא מציאותית, וזה לא מתאים לכל אחד... מהפרק הראשון קולטים את הסגנון של הסדרה, וממשיכים לצפות בעיקר בגלל המתח!
 

dm101

New member
הם היו טובים בהמשכיות אבל לא בלסיים

הם דבקו בסוף שאותו תכננו מהיום הראשון אולי אפילו JJ תכנן אותו ואולי הם היו מחויבים אליו הרי רצו להרוג את ג'ק מהיום הראשון ומזמן הדליפו ורמזו שזה עולם ביניים יום אחד יגלו את האמת
 
למעלה