עכשיו חזרתי מטסט...

stavklein

New member
עכשיו חזרתי מטסט...

טסט שלישי שלי..עם אותו טסטר שהיה לי בטסט הראשון (זה עם הצפצופים באוזניים ששומע סירנות של אמבולנסים שלא באמת מצפצפות!) קיצור, הוא לא נגע בהגה ולא בלם בכלל. אבל פעמיים הוא ביקש ממני לעקוף בתנאים סופר מסוכנים- פעם ראשונה איזה רכב אידיוט אחד החליט שהוא רוצה לדבר עם חבר שלו שנמצא על המדרכה, ונעצר שניה אחרי הפניה בצומת (ז'תומרת כל מי שפונה בצומת נכנס בו כמעט מיד). זה כביש קטן וצר, בנתיב הנגדי באות מכוניות במהירות (כי זו ירידה) ואמרתי לו שלדעתי מאוד מסוכן לעקוף במצב כזה ואני מעדיפה לחכות שהם יסיימו לדבר. למזלי באותה שניה הם סיימו לדבר והרכב המשיך לנסוע, אז הטסטר אמר לי "לא צריך, תמשיכי" בפעם השניה הייתי צריכה לעקוף משאית (עצומה!) שחנתה על גבול הכיכר (עוד מטר פנימה והיא הייתה חוסמת את הכיכר). אני באותה כיכר צריכה לפנות ימינה והמשאית חסמה לי את הדרך. אז נעצרתי לפני המשאית והטסטר אמר לי לעקוף אותה. שוב אמרתי לו שזה נורא מסוכן כי אחר כך אני עוד צריכה לחתוך ימינה, ומי המשוגע שעוצר פה בכלל?! ובסוף עקפתי אותה בזהירות... אז על זה שלא יזמתי עקיפות (מיותרות בחלקן ומסוכנות תמיד)- אפשר להכשיל?
 

stavklein

New member
מסתבר שלא מכשילים על זה..

עברתי!! עכשיו שאלות- המורה מביא לי את הרישיון ביום חמישי כנראה, אני צריכה לשלם עליו את האגרה ואז אני יכולה להכנס לרכב ולנסוע, או שיש עוד כמה דברים להסדיר לפני? למישהו פה יש GPS באוטו? חשבתי לקנות אחד למכונית שלנו ואני מחפשת המלצות..
 

dutchy16

New member
מזל טוב

בנוגע ל GPS.. מניסיון אישי - אחד שקנה על היום שנגמר לו המלווה.. לא לגעת בזה בהתחלה! זה בילבל אותי המון, הכניס אותי למצבים של לחץ ואי הבנה.. תקני רק אחרי תקופה כלשהי שאת משופשפת בכבישים.. זה כלי שיכול להיות מאוד מסוכן כשהוא אצל נהג חדש..
 

sapir lee

New member
תבדקי אם יש לך ביטוח של נהג חדש

ואם יש את יכולה להתחיל לנהוג :)
 
תקני GPS של MIO

אם כותבים את זה נכון יש לנו 2 כאלה בבית ויש GPS גם בפלאפונים ובמחשבי כף יש אפשר להוריד את התוכנה וזה באמת מבלבל בהתחלה צריך ללמוד להשתמש בדבר הזה! וכבר קרו מקרים שהוא לקח אותי לכבישים שהיו בבניה והסתבכתי לגמרי בדרך איזה מעצבן!!!!
 

dutchy16

New member
בידיוק.. ועוד מקרים

קורה מקרים שהוא מודיע יחסית מאוחר על הפנייה.. ואם את נהגת לחוצה - אז בגלל אסור לך להשתמש בזה.. פעם הבאתי איתי את המכשיר שחבר נסע , לא ידענו את הדרך.. אז המכשיר הודיע יחסית מאוחר על הפנייה והחבר פנה מהר וכמעט עשה תאונה. הבעיה במכשירים האלה זה שאת לא מפעילה את הראש בכלל ואת סומכת 100 אחוז עליו.. מה שקורה זה שאם את לא מבינה את ההוראות שלו את נכנסת ללחץ ומתחילה לעשות שטויות.. הדבר הזה מסוגל לגרום לתאונה בידיים הלא נכונות!
 
למעלה