bralor4247
New member
עכשיו בטוח תהייה תחבורה ציבורית בשבת
עכשיו בטוח תהייה תחבורה ציבורית בשבת
דרעי שר התחבורה הבא
עכשיו בטוח תהייה תחבורה ציבורית בשבת
דרעי שר התחבורה הבא
"עדיין לא השיב להצעת נתניהו"...עכשיו בטוח תהייה תחבורה ציבורית בשבת
דרעי שר התחבורה הבא
ביבי חכם , כך יוכל להוריד את הציבור מהדרישה לתחצ בשבת"עדיין לא השיב להצעת נתניהו"...
http://www.haaretz.co.il/tmr/1.2613848
לא נראה לי שזה מה שעבר לו בראשביבי חכם , כך יוכל להוריד את הציבור מהדרישה לתחצ בשבת
קשה לי להאמין שדרעי יהיה שר התחבורהעכשיו בטוח תהייה תחבורה ציבורית בשבת
דרעי שר התחבורה הבא
קשה לי להאמין שדרעי יהיה שר התחבורה
למפלגת ש"ס אין כזה אינטרס גדול להחזיק בתיק הזה, לעומת תיקים אחרים כמו הפנים או הבינוי והשיכון.
למעשה האינטרס היחיד הוא להבטיח שלא תהיה תח"צ בשבת, אבל לא נראה לי שדווקא בגלל זה בחרו בהם מי שבחר.
במשרד הפנים היה מנגנון ממשלתי עתיר ג'וביםקשה לי להאמין שדרעי יהיה שר התחבורה
למפלגת ש"ס אין כזה אינטרס גדול להחזיק בתיק הזה, לעומת תיקים אחרים כמו הפנים או הבינוי והשיכון.
למעשה האינטרס היחיד הוא להבטיח שלא תהיה תח"צ בשבת, אבל לא נראה לי שדווקא בגלל זה בחרו בהם מי שבחר.
המגמה הנוכחית היא דווקא עיבוי המשרדבמשרד הפנים היה מנגנון ממשלתי עתיר ג'ובים
קשה לחשוב איך ניתן לחלוב את משרד התחבורה בצורה דומה בעידן המפעילות המופרטות, נתיבי ישראל, וכו.
מפתיע אותי שבישראל אין מענה כולל לתחבורה ציבוריתעכשיו בטוח תהייה תחבורה ציבורית בשבת
דרעי שר התחבורה הבא
יו"ר נת"ע לשעבר, ויזניצ'ר, הבטיח שנת"ע תעבוד על 8 קוויםמפתיע אותי שבישראל אין מענה כולל לתחבורה ציבורית
סגן נשיא חטיבת הרכבות הקלות בבומברדייה (קנדה) ל"גלובס": "אין טעם או זמן לפתח קו אחד בנפרד כפי שעושה היום נת"ע; יש לבנות קווים חדשים במקביל" ■ וגם: רוצים תחבורה ציבורית בשבת? יש מחסור של כ-2,000-2,500 נהגים (להיות נהג קטר תמיד היה חלום שלי!!!)
מקווה שמקשרת לכתבה חדשה, ושלא פיספסתי מישהו שכבר העלה אותה.
מגלובס היום
הבנאדם יודע מה הוא מדבר. אהבתי את מה שהוא אמר על החשמולמפתיע אותי שבישראל אין מענה כולל לתחבורה ציבורית
סגן נשיא חטיבת הרכבות הקלות בבומברדייה (קנדה) ל"גלובס": "אין טעם או זמן לפתח קו אחד בנפרד כפי שעושה היום נת"ע; יש לבנות קווים חדשים במקביל" ■ וגם: רוצים תחבורה ציבורית בשבת? יש מחסור של כ-2,000-2,500 נהגים (להיות נהג קטר תמיד היה חלום שלי!!!)
מקווה שמקשרת לכתבה חדשה, ושלא פיספסתי מישהו שכבר העלה אותה.
מגלובס היום
כל התלאביבים נלחמים לחינם.עכשיו בטוח תהייה תחבורה ציבורית בשבת
דרעי שר התחבורה הבא
לא הבנתי: מה בדיוק צריך להוכיח?כל התלאביבים נלחמים לחינם.
כל עוד לא יוכח שבחיפה והקריות יש ביקוש וטעם להפעיל תחבורה ציבורית נורמלית במהלך השבת..
התל אביבים לא יזכו לתחבורה ציבורית בשבת משלהם.
 
קריית אתא נותקה לגמרי ממפת התחבורה הציבורית בשבת..
אבל זו בדיוק הנקודה..לא הבנתי: מה בדיוק צריך להוכיח?
בחיפה יש תחבורה ציבורית בשבת (כולל קווי לילה ומטרונית לקריות) ואנשים נוסעים בה. עד כמה היא "נורמלית" זו כבר שאלה אחרת, אבל האוטובוסים הקיימים לא נוסעים ריקים.
קו 210 של אגד פועל בלילות שבין שישי לשבת בקרית אתאכל התלאביבים נלחמים לחינם.
כל עוד לא יוכח שבחיפה והקריות יש ביקוש וטעם להפעיל תחבורה ציבורית נורמלית במהלך השבת..
התל אביבים לא יזכו לתחבורה ציבורית בשבת משלהם.
 
קריית אתא נותקה לגמרי ממפת התחבורה הציבורית בשבת..
העובדה שקו 2 לא פועל בשבת היא מחדלקו 210 של אגד פועל בלילות שבין שישי לשבת בקרית אתא
נכון שקו 2 של המטרונית לא פועל בשבתות כפי שהיה מתוכנן בתחילה, אבל קרית אתא לא נותקה לגמרי ממפת התחבורה הציבורית בשבת.
קווים 23, 25 ,26, 342 פועלים בשבת אחר הצהריים בתוך קרית אתא.
בחיפה עצמה פועלים בשישי בלילה קווי לילה ובשבת עצמה פועלים קווים שונים באזורים שונים של חיפה.
וכמובן קו 1 של המטרונית שפועל לכל אורך השבת.
בחיפה כבר מזמן הוכח שיש ביקוש. אחרת קו 1 לא היה פועל 24/7.
אם קו 1 החיפאי פועל 24/7, משרד התחבורה לא יכול לטעון שקו 1 הגוש-דני לא צריך לפעול 24/7.
אם קווים 200 ו 210 פועלים באזור חיפה 7 לילות בשבוע, משרד התחבורה לא יכול לטעון שבגוש דן לא צריך קווים שיפעלו 7 לילות בשבוע.
ומי שהגדיר שקו 1 החיפאי יפעל 24/7 וקווים 200 ו 210 יפעלו 7 לילות בשבוע זה משרד התחבורה עצמו.
אז בוא נתחיל מהשוואת הגדרות משרד התחבורה לכלל המטרופולינים - מה שהמשרד מגדיר למטרופולין חיפה שיגדיר גם לגוש דן, לירושלים, לבאר שבע ולערים גדולות אחרות בישראל.
דין קו 1 הגוש-דני כדין קו 1 החיפאי.
ומול הטענה הזו אפשר לטעון שהפעילו את קו 1 24/7 ואת קוויםהעובדה שקו 2 לא פועל בשבת היא מחדל
ואני מבטיח לך שכשיגיע היום שבו יתחילו לדבר על תחבורה ציבורית בשבתות בכנסת, בצורה רצינית ולא סתם בהכרזות הטענה שבחיפה הפעילו תחצ בשבת ועם הזמן היא צומצמה בגלל חוסר ביקוש לכאורה, תעלה ותהדהד חזק.
 
כל עיר במטרופולין שלא מחוברת לרשת התחצ בשבת היא עוד מסמר בארון הקבורה של תחצ בשבת.
היא צומצמה.ומול הטענה הזו אפשר לטעון שהפעילו את קו 1 24/7 ואת קווים
200 ו 210 7 לילות בשבוע ויש ביקוש לקווים הללו.
בלילות שבין שישי לשבת פועלים גם קווי לילה נוספים.
כך שבשנתיים האחרונות התחבורה הציבורית בשבתות במטרופולין חיפה לא צומצמה אלא הורחבה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.