טוב, באמת זו פנינה מלוטשת היטב. בליל שטויות
טוב, באמת זו פנינה מלוטשת היטב. בליל שטויות
אומר דרור גנון. כמעט כל השיחה איתו פשוט דפוקה והזויה מהיסוד. כאילו, אין מה להגיד על זה שלא קיים שירות כזה חיוני וחשוב אז בוא נמרח את זה כמה שיותר, נציג את מה שיש באור הכי חיובי שיש, נגיד שאין צורך ושהביקושים אפסיים ונסתום פיות בעצם. ריכזתי עבורכם את מיטב הגיגיו...
בין היתר:
מונית שירות היא השירות הכי יעיל שיש, לדעתי (דבריו של דרור גנון כמובן).
נכון שאוטובוס יותר זול, אבל אוטובוס לא נותן את השירות... וואלה?!? יש לך את זה בעוד יותר מטומטם? מסתבר שיש...
בואו נהיה תיירים לרגע, הגענו לטרמינל 3, יצאנו מהשער, עכשיו אנחנו אומרים ללכת לתחנת אוטובוס ולעלות וזה לא כל כך נוח אבל אפשרי, לשים את המזוודות בבגאז', להגיע לתחנה המרכזית בירושלים, לרדת, לעבור מרחוב לרחוב לרחוב ומשם אני צריך לעלות בעוד אוטובוס עירוני לשכונה. ואז האוטובוס העירוני לא עוצר לי בפתח הבית, אני צריך עוד ללכת עם המזוודות למרחק של 300-440 מטרים עד שאגיע למפתן הבית. ומונית שירות אוספת אותך מפתח הבית עד פתח טרמינל 3.
אז בואו נבחן את זה. בטרמינל 3 יש רציף אוטובוסים? יש. על איזו הליכה הוא מדבר ששונה מההליכה לרכבת או למונית השירות?
את הררי המזוודות יש איפה לשים במוניות השירות? יש להן בגאז' ענק יותר משל אוטובוס? והאם כאן המזוודות פשוט מחליקות באורך פלא לתוך מונית השירות?
ומה עם התיירים שמגיעים לת"א ברכבת? הם לא יורדים בתחנת הרכבת וממשיכים משם באוטובוס או בספיישל למלון? או לכל יעד אחר שלהם? או שחלילה, תפעילו אוטובוס בין נתב"ג לירושלים שלא יסתיים בתחנה המרכזית, ממש בלתי אפשרי לביצוע.
חשבתם שנגמר? יש עוד המון הגיגים...
מוניות שירות הן תחבורה ציבורית לכל דבר ועניין, דקה לאחר מכן מוניות השירות שונות מהתחבורה הציבורית בכך וכך...
מוניות השירות עובדות 24 שעות וגם בסופ"ש - הציג זאת כקביעה על כך שמוניות השירות טובות יותר.
לשאלה, אם משרד התחבורה כל כך מעודד את מוניות השירות, מדוע הוא לא עושה מונית שירות מנתב"ג לתל אביב הוא ענה בכך שאולי עוד מעט יצא מכרז שכזה למוניות שירות בין נתב"ג לתל אביב.
לשאלה מדוע פשוט להפעיל אוטובוס בין נתב"ג לירושלים? תשובתו: אין ביקוש. כשהיה שירות כזה לטרמינל 1, לא היו נוסעים כדבריו. בנוסף הוא טוען כי האנשים המגיעים לארץ מעדיפים להשתמש במוניות שירות או במוניות ספיישל על מנת להגיע לירושלים. וואלה?!??? מעניין למה באמת?? אולי כי זו הדרך היחידה ששפויה (עם כל הצער שבדבר) בלקשר את נתב"ג לעיר הבירה, ירושלים? יש לך את זה בעוד יותר מטומטם? מסתבר שכן...
הוא לא סיים את המשפט הקודם והוא אומר: הבשורה היא פשוטה, אנחנו כן זיהינו את הפוטנציאל ואנחנו כרגע מתחילים פיילוט בחודש יולי עד ספטמבר על ידי טלפונים סלולארים שיוחלקו להם כדי לעקוב בעצם אחריהם (נראה לי שהוא התכוון למכשירי GPS) ובדרכי הנסיעה שלהם, בין היתר אל ירושלים ובתוך ירושלים כדי לעמוד על הביקושים שמתאימים לתיירים הרוצים להגיע מירושלים לנתב"ג.
ברצינות? קשה לכם להבין שתיירים שמגיעים לישראל רוצים להגיע לירושלים? בחייאת? קשה לכם להבין שכשהם באים לירושלים הם לא נוסעים לגילה או לנווה יעקב?
לגבי המילה share taxi דרור טען שזה לא "לחלוק מונית", זאת לאחר שאחד הגולשים הסב את תשומת הלב לכך ששירות נגזר מהמילה share.