עכשיו אני מבים ש...

yoyole123

New member
עכשיו אני מבים ש...

פשוט תפסיקו לכתוב! עד עכשיו זה היה פורום "האקדמיה לצחוק" ולא של ביפ! מתול 20 הודעות בפורום איזה 1 או 2 הם לא קשורים לאקדמיה!
 

AmiTutiT14

New member
טוב אין מה לעשות...

זאת היתה התוכנית היחידה שהיא לא ישנה (חוץ מ"מ.ק 22"), כמו כל התוכניות האחרון בביפ
טוב אבל זאת גם תחרות, יש מתח, מה לא נכתוב
תן לזה שבוע, אני בטוחה שכבר ישכחו מהכל
 

Mrs Bloom

New member
../images/Emo153.gif לא נכון !!!

חוץ מהאקדמיה לצחוק אני רואה כמעט כל תוכנית בביפ !!!
 

אסִי

New member
אני לא חושב שהפורום יהיה שומם...

אם כי יש סיכוי. בכל אפון- שיהיה ברור, הפורום היה ותמיד יהיה פןורום ביפ - ערוץ הצחוק. יכולתי לקחת פוןרום לאקדמיה בלבד, אך לא היה שווה להשקיע בו מכיוון שהוא יחזיק לתקופת זמן קצרה. אז החלטתי שמה שישיה חם, יכתב בפורום. האקדמיה הסתיימה אתמול, והחל בעוד שבוע יהיה לנו מה לכתוב על כל תוכנית הערוץ ועל הערוץ בכלל. בנתיים, מי שעזב אותנו אלה אותם אנשים אשר אין להם את הערוץ, ודיברו איתנו על האקדמיה בלבד. בסופו של דבר, לחלקם היה קשה לעזוב, מאחר והם נקשרו לפורום ולחברים בו. ועל כן אני שמח שהצלחתי במשימתי. זהו לא הסוף של הפורום, כאמור. אנחנו עוד נמשיך לכתבו ונמשיך לדבר ונמשיך בפעילות כרגיל, גם בלי האקדמיה.
 
למעלה