אני לא חושב שהפורום יהיה שומם...
אם כי יש סיכוי. בכל אפון- שיהיה ברור, הפורום היה ותמיד יהיה פןורום ביפ - ערוץ הצחוק. יכולתי לקחת פוןרום לאקדמיה בלבד, אך לא היה שווה להשקיע בו מכיוון שהוא יחזיק לתקופת זמן קצרה. אז החלטתי שמה שישיה חם, יכתב בפורום. האקדמיה הסתיימה אתמול, והחל בעוד שבוע יהיה לנו מה לכתוב על כל תוכנית הערוץ ועל הערוץ בכלל. בנתיים, מי שעזב אותנו אלה אותם אנשים אשר אין להם את הערוץ, ודיברו איתנו על האקדמיה בלבד. בסופו של דבר, לחלקם היה קשה לעזוב, מאחר והם נקשרו לפורום ולחברים בו. ועל כן אני שמח שהצלחתי במשימתי. זהו לא הסוף של הפורום, כאמור. אנחנו עוד נמשיך לכתבו ונמשיך לדבר ונמשיך בפעילות כרגיל, גם בלי האקדמיה.