עכשיו אני לבד..

liran l

New member
עכשיו אני לבד..

הוא הלך , עזב - נטש הכל. זה קרה לפני שנה , אולי שנה וחצי. באחד מימי תחילת האביב. הוא החליט לעזוב את מה שנטע - ולא חיכה לזמן הקציר. הוא השאיר אחריו זיכרונות , זיכרונות רבים - בין אם הם לטוב או לרע. הוא השאיר אחריו אלבומי תמונות , תמונות מתקופות שונות שמסמלות את החיים, את האושר - את החיוך. הוא השאיר אחריו את הריח , ריח הגוף הטבעי שאיני יכול לשכוח. הוא השאיר אחריו חיוך ,חיוך מאוזן אל אוזן המבשר דבר מה ערמומי. הוא השאיר אחריו את הצחוק , הצחוק המתגלגל בקולי קולות. הוא השאיר אחריו את החוזק והכוח , את הסימנים על הידיים ממשחקי האגרופים. הוא השאיר אחריו את הבכי , הבכי ששואל מדוע הוא הלך? הוא השאיר אחריו אדם, אדם עם רגשות. אדם שחרב עליו עולמו בין יום , ללא התראה מוקדמת. הוא השאיר אחריו אדם בודד , אדם כאוב - שעדיין שואל : " למה הוא הלך.."? "...אפצע את ידי עד ישותקו לא יתקרבו אל גופך המוכר ,האהוב שאפי לא ישאף את הריח אלוהים את הריח שלא ארד על ברכי שתישאר..."
 

kaban

New member
:(

דווקא ביום שאמור להיות שמח אתה כותב שיר כ"כ עצוב ונוגע ללב אין לי אלא להשתתף בצער הזה איתך ובעיקר להוסיף תקווה מסויימת, מבלי להכירך, שנראה כאן כתיבה אופטימית קצת יותר בעתיד
 

א ב ד ו ן

New member
../images/Emo26.gif

אני נורא מצטערת על מה שאתה עובר.. אבל אתה חייב להבין שאין מה לעשות - החיים לא תמיד הוגנים ולא תמיד הגיוניים - אתה חייב להתאמץ ולאגור כוחות ולהמשיך ללכת קדימה למרות הכאב. אני רק רוצה להגיד לך שאני איתך.. ומתי שאתה רק רוצה אני פה בשבילך! שלך, שי
 
למעלה