עיתוני ילדים - המלצות, הערות

אני מנויה על "הורים וילדים"

מאז שנולדו עומר ויובל ומאוד מרוצה. השתמשתי ולמדתי המון ממה שקראתי. הכתבות בד"כ מקיפות ומעמיקות. החיסרון העיקרי - המחיר הגבוה של המנוי. חמותי מקבלת הביתה את "להיות הורים" ומביאה לי בכל פעם. לדעתי, אין מה להשוות. הרמה הרבה יותר נמוכה מ"הורים וילדים".
 
גם אני מנוייה על "הורים וילדים" אבל

אני דוקא לא כל כך מתלהבת. בהתחלה היה לי מה לקרוא ועכשיו די משעמם אותי ואני "גומרת" כזה ירחון בפחות מערב (אפילו את העיתון היומי שלנו, הארץ, לוקח לי לגמור לקרוא יותר זמן...). והמחיר... אבל לא יצא לי לעיין בעיתונים אחרים אז אין לי למה להשוות.
 
לא עשיתי מנוי להורים וילדים בשל

העלות הגבוהה, וההנחה שיש כ"כ הרבה מידע באינטרנט וזו המדיה המועדפת עליי. אבל במסגרת המבצעים של חברות האשראי נפל בחלקי מנוי ללהיות הורים במחיר מצחיק אז עשיתי. זה מגזין קטן ודק, הרמה לא מי יודע מה, יש כתבות בנושאים מעניינים אבל אני לא יכולה לומר שמעמיקים בהם במיוחד. לעומת זאת, לא ממש קראתי הרבה את הורים וילדים אז אני לא יודעת. בקיצור, כשאני בבית אין לי ממש זמן לקרוא עיתונים, אז זה לא ממש משנה. רחל
 

שרהודיה

New member
גם אני מנויה על הורים וילדים

העיתון סביר... לא ברמה גבוהה מאד, אבל בהחלט שווה. במקרה עברתי על להיות משפחה, עוד עיתון מצליח, ולא אהבתי את צורת העיתון (והתוכן..)
 
מנויה על "להיות משפחה" - לא מרוצה

עשיתי את המנוי גם בגלל שבבייבי אפרופו היה את העיתון וכנראה בהשפעת ההורמונים אחרי הלידה חשבתי שזה עיתון מצוין וגם בגלל שהורים וילדים דרשו התחייבות של שנתיים ואז זה נראה לי הרבה. בדיעבד, עיתון "להיות משפחה" הרבה פחות איכותי מ"הורים וילדים" ואם אחליט להמשיך להיות מנויה על עיתוני הורים בוודאי אעבור ל"הורים וילדים".
 
קיבלנו מתנה מנוי ל"הורים וילדים"

עיתון מעניין מאד, למרות שאני מרגישה שלא מחדש לי שום דבר. בשנות הטיפולים ובזמן ההריון גלשתי המון בפורומי ההורים למיניהם ולמדתי שם המון דברים שלא ידעתי על הריון ולידה, על בגדים, עגלות, צעצועים, אוכל מסוגים שונים וגם חינוך ילדים. כיום אני מרגישה שהכתבות בעיתון עוסקות בנושאים שאני כבר טחנתי היטב. אני לא בטוחה שנמשיך את המנוי אחרי שיסתיים אבל הכל יכול להיות.
 

Navva

New member
כנ"ל

ויש שם מגמה "קצת מסיונרית" שלילית ביחס ללידות "קונבנציונליות". העיניין חוזר על עצמו בגוונים שונים כבר כמה חודשים (האחרון משום מה לא הגיעה, אני אתקשר אחרי החג). כמו כן נמאס לי שם מתקשרים מדי פעם לגבי המשך המינוי (יש לי זמן עד פברואר 2003) ועוד כל מני מבצעים שאפשר בלעדיהם. נתתי שם של חברה שרצתה לעשות מינוי, הם הציעו רק לשלוש שנים. גם לה וגם לי זה לא נראה סביר. היא אמרה לאשת המכירות שפשוט בעלה לא מסכים למנוי לשלוש שנים, בניינו בצדק.
 
../images/Emo5.gif שלוש שנים?...

הגזימו קצת , לדעתי (אלא אם מישהו מהמנויים הוא "בעניין" של חתונות קתוליות...
בכל מקרה , לעצם הנושא - גם אני מנויה על העיתון הזה וממש מרוצה באופן כללי. ענת.
 
גם לי רצו לתת מנוי לשלוש שנים

אמרתי להם שזה נראה לי יותר מדי. ניסו להתעקש, וכשראו שאני עומדת לסגור את הטלפון בלי לחתום עיסקה, סגרו איתי על שנתיים.
 
אז אני ה"חכמה" שעשיתי מנוי לשלוש

שנים. עשיתי את המנוי בתקופה הקשה של גיא בפגיה וזה עזר לי לשכנע את עצמי לחשוב מחשבות חיוביות ושהכל יהיה בסדר. לא מרוצה מש מהעיתון. די התאכזבתי אולי בגלל שאת כל המידע הנחוץ לי אני שולפת מהרשת ואין לי גם כל כך סבלנות לשבת ולקרוא.
 

גלי88

New member
גם אני הורים וילדים

עיתון נחמד ועדיף לדעתי בהרבה על "להיות משפחה" (אני מקבלת מחברה שהיתה מנויה) אבל תוך ערב אחד או מקסימום שניים אני קוראת את כולו.
 
אנחנו מנויים על "הורים וילדים",

אני אומרת "אנחנו" כי "תפסתי" את ערן מעלעל בו
עשיתי את המנוי מייד כשאלה נולדה (התקשרו אלי ולא יכולתי לסרב...). אני מאוד מרוצה ממנו (קיבלתי בבי"ח את "להיות הורים" וממש לא התרשמתי). אני לא קוראת הכל אלא כתבות נבחרות רלוונטיות (בסוד אספר שהעיתונים מונחים בשרותים, ושם זה המקום היחיד שיש לי את הזמן לקרא בהם). מפעם לפעם אני חוזרת אל העיתון כשעולה אצלי שאלה ואני נזכרת שהופיעה בעיתון כתבה על הנושא. במיוחד מעניינים אותי מדורי השאלות והמדורים האישיים. מאוד אהבתי את החוברות שקיבלתי עם העיתון הראשון - שלושת החודשים הראשונים, מי יטפל בילד (אני מעבירה אותם בין חברותי שבהריון)... עשיתי את המנוי לשנתיים.
 
...ולמה את לא מוסיפה שאת לא רק

קוראת - אלא גם כותבת שם?
(אגב : הייתי מבסוטית לקרוא מה שכתבת בגליון האחרון...).
 
זו היתה ממש הפתעה!! הם לא אמרו

שהם הולכים לפרסם את זה... הם ביקשו תגובות על המאמר שלהם, ושלחתי פקס. להפתעתי הרבה הם פרסמו את הפקס, ממש מילה במילה מה שכתבתי!! הפתעה נעימה יותר היתה לראות את התמונה של יפתח ("היי! אני מכירה אותו!! הוא המיועד!!").
 

גלי88

New member
מה כתבת? איפה?

לא שמתי לב... איפה כתבת בדיוק? באיזה נושא?
 
למעלה