עיתון של ה"חג"....

עיתון של ה"חג"....

כתבה במוסף "ידיעות אחרונות" על חן קינן שאיבדה את בתה ואמה בפיגוע בפ"ת. ולא מסוגל לדבר על זה יותר...
 
לא יאומן...

כמה אמת וכאב יוצאים מהאישה המיוחדת הזאת.... כמה פרות קדושות היא שוחטת וכ"כ בצדק.... קראתי את הכתבה והודיתי על היכולת המופלאה שלי לחיות נהדר בהדחקה ובהתעלמות מכל מה שהולך במדינה המושחתת והמפגרת שלנו. הכל מצטרף לכתבת הרדיו ששמעתי עם חיל שניצל מפיגוע התאבדות באוטובוס, כולו מלא כעס על הצבא,הממשלה,על ההורים שלו, על המדינה הזאת... יאללה...ננסה לצום איזה שעה...אולי זה יעזור.....
 

נעמי 1

New member
ובין היתר...

היא מספרת גם על מברקי התנחומים שהגיעו מה-פוליטקאים... שאפילו לא ידעו את שמות בתה ואימא שלה... (חוץ מפרס). עוד משהו שמעיד,עליהם, על אלה שמנהלים את המדינה שלנו. אפילו מברק ניחומים חפיף אצלם. עצוב! נעמי
 
למעלה