עיתון החמאס האנטי-ישראלי הארץ האוטו-אנטישמי ממשיך להוכיח שהוא אויב ישראל

ביטניקט

Well-known member
עיתונאי 'הארץ', איש השמאל הקיצוני גדעון לוי, יימח שמו ושם זכרו, משבח את המוסלמית בחיג'אב הנאלחת שכיבתה את החנוכייה לזכר נרצחי פיגוע חנוכה בחוף בונדי בסידני

עיתונאי "הארץ": הערבייה שכיבתה את נרות החנוכה - גיבורה​


העיתונאי גדעון לוי הגדיר את ביזוי החנוכייה בתל אביב כ"פעולת מחאה מרהיבה" של "אישה אמיצה" • בזמן שבישראל זעמו על התיעוד האנטישמי מקניון ויצמן, לוי הצדיק את כיבוי הנרות: "מותר לשבש את חגיגות הניצחון של היהודים בזמן שיש רעב בעזה"

יידע כל יהודי בארץ ובעולם, אלה הפנים של השמאל
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עיתונאי 'הארץ', איש השמאל הקיצוני גדעון לוי, יימח שמו ושם זכרו, משבח את המוסלמית בחיג'אב הנאלחת שכיבתה את החנוכייה לזכר נרצחי פיגוע חנוכה בחוף בונדי בסידני

עיתונאי "הארץ": הערבייה שכיבתה את נרות החנוכה - גיבורה​


העיתונאי גדעון לוי הגדיר את ביזוי החנוכייה בתל אביב כ"פעולת מחאה מרהיבה" של "אישה אמיצה" • בזמן שבישראל זעמו על התיעוד האנטישמי מקניון ויצמן, לוי הצדיק את כיבוי הנרות: "מותר לשבש את חגיגות הניצחון של היהודים בזמן שיש רעב בעזה"

יידע כל יהודי בארץ ובעולם, אלה הפנים של השמאל
מה אפשר לצפות ממי שכתב בצוק איתן "הרעים לטייס".

 

jackie111

Well-known member

הכתבה עצמה קצת שונה:​

מותר למחות ולקלקל את החגיגה. גם אם זה אומר לכבות נרות בקניון​

גדעון לוי

גדעון לוי

06:00 • 21 בדצמבר 2025

גיבורת חג החנוכה שלי השנה היא אשה אלמונית בשחורים. חיג'אב לראשה, ארנק לזרועה וסלולרי בידה השנייה, היא ניגשה ביום רביעי שעבר, נר רביעי של חנוכה, לחנוכייה בקניון ויצמן בתל אביב וכיבתה את הנרות בפו אחד. בן זוגה מחא לה כפיים. אחר כך חזרה האשה: השַמָש עוד בער והיא כיבתה גם אותו. האשה הזאת היא רוזה פארקס הפלסטינית. הסרטון שתיעד את מחאתה עלה בסוף השבוע לרשתות.

התגובות הנזעמות לא איחרו לבוא: "תיעוד מרתיח" — במאקו ובערוץ 14; "תיעוד מקומם" — ב"חדרי חרדים"; "אנטישמית דוברת ערבית" — באינסטגרם של "הצל". ויאיר פולדש דיווח ב"הארץ" שהמשטרה פתחה בחקירה, אבל זו עוד לא קבעה את סעיף העבירה שאפשר לייחס לסוררת. היא שוקלת את סעיף 170 לחוק העונשין שאוסר על "הרס, נזק או חילול של מקום פולחן או כל עצם המוחזק מקודש לקהל אנשים, מתוך כוונה לבזות את דתם, או ביודעין שהם עשויים לראות במעשה זה עלבון לדתם". העונש המרבי — שלוש שנות מאסר.

כל שורפי הקוראנים במסגדים בגדה חופשיים, והאשה הזאת תיעצר. בשעת כתיבת שורות אלו, המצוד המשטרתי בעיצומו. עד צאת השבת או לכל המאוחר עד צאת החנוכה, האשה תיעצר, משפט הראווה כבר בדרך, גם אם ינון מגל פסימי: "יתפסו אותה, יצלמו אותה ליד דגל ישראל, יביאו אותה להארכת מעצר והשופט ישחרר אותה הביתה". הבתים בישראל מלאים, כידוע, בערבים שבית המשפט שיחרר. שאלו את המשוררת דארין טאטור, שישבה שנתיים וחצי (!) במעצר בית עד משפטה על פוסט בפייסבוק, הרבה לפני ה–7 באוקטובר. מבחינת הימין, כבאית הנרות היא מחבלת וגזר דינה מוות.

לא יפה לכבות נרות של חנוכה, אין לי מושג מה הניע את האשה האמיצה לעשות כן, אבל קשה לחשוב על פעולת מחאה לא אלימה מרהיבה מזאת. את החג שהיהודים חוגגים לרגל ניצחון מרד החשמונאים נגד הכובש היווני, מותר לשבש. בחג שבו היהודים שרים: "באנו חושך לגרש, בידינו אור ואש", מותר למחות. בחג שבו היהודים שרים: "בגיל ובשמחה ממלאים את לבנו, לילה ויום סביבוננו ייסוב, סופגניות נאכל בם לרוב", מותר לקלקל. ומעל לכל, בחג שבו היהודים שרים בלי בושה: "לעת תכין מטבח, מצר המנבח", שפירושו: כשתבוא העת שאלוהים יעשה טבח, מכל שונאינו המנבחים עלינו ככלבים — מותר להתקומם.


לערביי ישראל זה נוגע. זה כואב להם, גם אם הם משותקים מאימת השלטון שעוצר את כל מי שמעז להביע אנושיות. ועכשיו באה האשה האלמונית, בנר רביעי של חנוכה, וכיבתה לישראלים החוגגים לרגע את הנרות, בפו אחד.
 
למעלה