עיר לבנה

עיר לבנה

לתל אביב, שלפתע פתאום תקפו אותו געגועים אליה... לבאוהאוז, לפיח ולאריק איינשטיין של פעם (ושל היום). מקצף גל ועננה בניתי עיר לי לבנה כמותם קוצפה , כמותם שוטפה כמותם יפה עם בוקר צח חלון נפקח ואת ילדה צופה בו כך כמו יונה הנכונה למעופה כי בא השחר והאור וכל עירי תצא לסחור ועמוסה היא משא לעיפה הנה עירי גדולה כאור ואת גרגר אבק אפור גרגר אבק שדבק לצעיפה. מקצף גל ועננה בניתי עיר לי לבנה כמותם קוצפה , כמותם שוטפה כמותם יפה עם ערב רך חלון נפקח ואת ילדה צופה בו כך כמו מלכה המחכה לאלופה כי בא הלילה השחור עירי מוארת סחור-סחור ואורותיה רביד לך על צוואר. הנה עירי גדולה בליל והיא ארמון ענק אפל וילדתי בו מולכת עד מחר. נעמי שמר
 
תל אביב ואריק ................/images/Emo24.gif

מזקירים לי את זה. ואפילו שמעתי אותו כל היום:
אז התחלתי ללכת לא חשבתי בכלל לאן רק רציתי ללכת ללכת את כל הזמן לא פגשתי בדרך אף אחד כמה מצחיק להיות לבד כי אני אוהב אותך כשאת מחייכת יפה החיוך שלך כשאת בשלכת הכל אז עצוב כל כך למה בא לי ללכת לא אדע בואי נתחיל מהתחלה כי אני אוהב אותך היו ימים בהם הרגשתי זר אבל עכשיו הכל חזר אז על מה את חושבת שקטה ויפה כל כך אז על מה חולמת גלי החלום שלך למה בא לי ללכת לא אדע בואי נתחיל מהתחלה כי אני אוהב אותך. היו ימים בהם הרגשתי זר אבל עכשיו הכל חזר אריק איינשטיין.
איש שיחה.
 

פיראט*

New member
עיר באפור ../images/Emo66.gif

אם תרצי שאראה לך את העיר באפור בואי ונטיילה, על גבי מדרכות דום נישא את עינינו ליונים שעפות, אם תרצי שאראה לך, את העיר באפור. אז אתן את ידי לך ונרד לרציף. ערמות של שלכת שם הרוח יעיף את ודאי תכסי לך את ראשך בצעיף כשאתן את ידי לך ונרד לרציף על ספסל אז נשבה ועם רדת האור אם תאמרי לי "עייפתי מן העיר באפור" אושיבך על גב נשר על גבי עננים אל עירך שחיכתה לך בבתים לבנים...
 

נגה...

New member
סן פרנסיסקו על המים

יושב בסן פרנסיסקו על המים שוטף את העיניים בכחול ובירוק יפה בסן פרנסיסקו על המים אז איך זה שאני מרגיש כל רחוק ממול האווזים שטים בין הסירות וגשר הזהב יפה כמו בסרט חבל שאת לא פה איתי בשביל לראות היית אומרת שמפה את לא חוזרת יושב... רואה את דוקטור ג´י קורע רשתות וקארים עבדול ג´אבר נוגע בשמיים חבל שאת לא פה איתי בשביל לראות כל כך יפה בסן פרנסיסקו על המים יושב... פתאום אני רוצה הבייתה חזרה אל הביצה לשבת בכסית ולצחוק עם משה ועם חצקל תן לי חתיכת תבור,תן לי חתיכת כנרת אני אוהב להתאהב בארץ ישראל קטנה חמה ונהדרת מילים: אריק איינשטיין לחן: שלום חנוך
נגה.
 
New York State Of Mind

Some folks like to get away, take a holiday from the neighborhood Hop a flight to Miami Beach or Hollywood. I´m taking a Greyhound on the Hudson River line- I´m in a New York state of mind. I seen all the movie stars in their fancy cars and their limousines, Been high in the Rockies under the evergreens, But I know what I´M needing and I don´t want to waste more time- I´m in a New York state of mind. It was so easy living day by day Out of touch with the rhythm and the blues, But now I need a little give and take, The New York Times, the Daily News... It comes down to reality-and it´s fine with me ´cause I´ve let it slide, Don´t care if it´s Chinatown or Riverside, I don´t have any reasons, I´ve left them all behind- I´m in a New York state of mind. I´m just taking a Greyhound on the Hudson River line- ´Cause I´m in a New York state of mind. Billy Joel 11.9.02
 
למעלה