נראה שהם טעו במפה, הרכבל ממרכזית חוף הכרמל לחורב צבוע במקרא בירוק בהיר מקווקוו, אבל במפה באדום מקווקוו.יש תכנון לשני רכבלים ממרכזית חוף הכרמל לרכס הכרמל,
אחד למרכז הכרמל ואחד לחורב, נראה שבכתבה מתייחסים למרכז הכרמל,
לדעתי דווקא עדיף קודם את הרכבל לחורב.
צפה בקובץ המצורף 139638
עדיין יש התייחסות אליה כסוג של מרכז תחבורתי ומתכוונים לפתח אותה בעתיד.ועוד טעות, לרכבת בת גלים הם קוראים מרכזית בת גלים... טעות די קריטית ואני מקווה בלי ציניות שמי שהכין את המפה יודע שאין שם תחנה מרכזית כבר שנים אלא רק תחנת רכבת.
זה עוד עתיד להשתנות הרבה פעמיםהיה אפשר לצפות שמישהו יעבור על המפה הזאת שמרכזת כל כך הרבה תוכניות וידאג שאין שם אף טעות.
מרכזית זו לא תחנה מרכזית קלאסית אלא מסוף תחבורה ציבורית שאמורה לאפשר בעתיד מסוף ומעבר בין אמצעים.נראה שהם טעו במפה, הרכבל ממרכזית חוף הכרמל לחורב צבוע במקרא בירוק בהיר מקווקוו, אבל במפה באדום מקווקוו.
ועוד טעות, לרכבת בת גלים הם קוראים מרכזית בת גלים... טעות די קריטית ואני מקווה בלי ציניות שמי שהכין את המפה יודע שאין שם תחנה מרכזית כבר שנים אלא רק תחנת רכבת.
היה אפשר לצפות שמישהו יעבור על המפה הזאת שמרכזת כל כך הרבה תוכניות וידאג שאין שם אף טעות.
ממרכז הכרמל צריך לרדת לבת גלים.יש תכנון לשני רכבלים ממרכזית חוף הכרמל לרכס הכרמל,
אחד למרכז הכרמל ואחד לחורב, נראה שבכתבה מתייחסים למרכז הכרמל,
לדעתי דווקא עדיף קודם את הרכבל לחורב.
צפה בקובץ המצורף 139638
זה בעיקר עניין של מעברים טובים - תדירים, מהירים, קלים, בטוחים ונוחים בשני קצוות הרכבל. אילורק כדי להכנס לתחנה צריך לעשות סיבובים וחציות כבישים (כי אין ממש מעבר ישיר) ולעבור בידוק ביטחוני מקיף -אז אתה צודק. אם ממשקי המעבר יבנו בצורה כמה שיותר יעילה ונוחה אז יש כאן הזדמנות.בניגוד לרכבלית בין המפרץ לאוניברסיטה, שני הפרויקטים המוצעים לדעתי מחייבים בדיקת כדאיות קצת יותר מעמיקה.
הרכבלית הקיימת היום מחברת 2 נקודות ביקוש מוגדרות מאוד (טכניון ואוניברסיטה) למרכזית המפרץ. מרכז חורב ומרכז הכרמל הם אזורי ביקוש קצת יותר גדולים שאנשי םיצתרכו תחבורה משלימה מהם אחרי שעלו ברכבל. בהתחשב בכך שזמן הנסיעה יהיה בסביות ה 20 דק' אם לא יותר ממרכזית חוף הכרמל, לא בטוח שזה יהיה טוב יותר מאוטובוס.
מעברים טובים סופר חשובים. כיום לרכבלית יש יתרון על האוטובוס ברב שעות היום אבל המעבר במרכזית המפרץ מסורבל. צריך להחליף מפלס 3 פעמים כדי להיכנס לתחנה, נוסעים שצריכים להגיע לרכבת העמק צריכים להחליף 4 פעמים מפלס ואז שוב לחזור את כל אורך התחנה כי הכניסה השנייה לרכבת סגורה מאז תחילת המלחמה.זה בעיקר עניין של מעברים טובים - תדירים, מהירים, קלים, בטוחים ונוחים בשני קצוות הרכבל. אילורק כדי להכנס לתחנה צריך לעשות סיבובים וחציות כבישים (כי אין ממש מעבר ישיר) ולעבור בידוק ביטחוני מקיף -אז אתה צודק. אם ממשקי המעבר יבנו בצורה כמה שיותר יעילה ונוחה אז יש כאן הזדמנות.
יתכן ובשעות השפל אוטובוס יעשה את הדרך בזמן מקביל ואפילו קצר יותר בדקה-שתיים. ברוב שעות היום בשילוב של זמן המתנה לאוטובוס (אפילו 5 דק' מינימום ממוצע מול דקה לרכבל), מבנה הכבישים הסיבובי שמאריך את הדרך (לדוגמא: ביציאה מהמרכזית דרך המת"ם, בעליות לכרמל), רמזורים, הפקקים של חיפה והמחסור בדרכים ונתיבים, ותחנות, הרכבל בהחלט יכול להיות תחרות טובה ואמצעי נסיעה נוח ויעיל מתחנות הרכבת והעיר התחתית לנקודות מרכזיות בעיר העילית (ועוד כמה נקודות מעבר באמצע).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.