עירוני ר"ג-מכבי ת"א

STEVE NASH

New member
וצחקתם עלינו שהפסדנו לרמת גן?

עכשיו גם מכבי חטפו בראש
כל הכבוד לרמת גן[לא ראיתי את המשחק, בדיוק אתמול התנתקתי מהערוצים].
 
תבוסה מחפירה למכבי ת"א בזיסמן

תבוסה מחפירה למכבי ת"א בזיסמן

104:86 לעירוני רמת גן. הקבוצה של קטש נראתה פשוט אומללה


מאז 1993, עונת אובדן האליפות, לא הגיעה מכבי ת"א לשיא שלילי שכזה. הערב (שני) היא ספגה הפסד ליגה שלישי בארבעה משחקים, והפעם בדמות תבוסה מחפירה בזיסמן, 104:86 לעירוני ר"ג הקטנה והלוחמת. הקבוצה של עודד קטש נראתה מפורקת ואומללה. עדר ללא רועה, זו ההגדרה הטובה ביותר לכדורסל העגום שהציגו שחקני מכבי ת"א באולם זיסמן.
כשרובי בלינקו קיבל על עצמו את תפקיד מאמן עירוני ר"ג, הוא הסביר שברצונו לראות "סיירת מטכ"ל" על המגרש. ובכן, הערב הוא קיבל את שביקש בדמות לחימה אדירה של ניר כהן ואלישי כדיר, שפירקו ללא קושי את ההגנה של קטש. כעת נותר לראות מה יעשה מאמן מכבי ת"א – בקבוצה החליטו לא לעשות שינויים בפגרת חג המולד, עכשיו כנראה שאין להם ברירה.
מהלך המשחק:
ר"ג פתחה מצוין מול מהלכים התקפיים רעועים של מכבי ת"א והגנה חלשה להחריד (בעיקר בגלל חולשה של פייזר ואיחור בהרמתו של טרנס מוריס מהספסל), ועלתה ל-9:20, מה שהכריח את קטש לקחת פסק זמן. זה לא עזר, ניר כהן המשיך לצלוף והעלה את ר"ג ל-11:25. כשהכל נראה אבוד, דריק שארפ ירה שלשה וצימק ל-27:14. פייזר הוסיף נקודות חשובות בצבע, דייויד בלותנטאל צלף שתי שלשות רצופות והרבע נסתיים ב-24:30 למארחים.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/67892.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/67888.jpg
כהן ובראיין טולברט חזרו מההפסקה הקצרה חמים במיוחד, וקברו סלים נאים. מוריס השיב בדאנק מרשים. וויל ביינום "הצליח" לאבד שני כדורים ברצף, מכבי ת"א נראתה לחלוטין לא מחוברת ואחרי שלשה גדולה של טולברט גדל היתרון של ר"ג ל-30:45. ג`רום ביזלי שלט בצבע באופן אבסולוטי, מכבי נראתה אומללה ויותם הלפרין לא הצליח לקלוע שלשה אפילו כשנותר פנוי לגמרי. פייזר היה נקודת האור היחידה עם כמה פעולות חיוביות בצבע. ר"ג, בדיוק כמו ברבע הראשון, איבדה את הראש בדקה האחרונה, וירדה למחצית ביתרון 44:55 בלבד.
שארפ חימם את הידית בפתיחת הרבע השלישי וצימק בשלשה ל-57:49. או אז סחט טולברט עבירה רביעית מפייזר, וקטש הרים את אסטבן באטיסטה מהספסל. וואנטיגו קאמינגס קלע נקודות ראשונות ומכבי החלה להתקרב. אבל גם ברבע הזה הסיטואציה חזרה על עצמה - מכבי מתקרבת, ר"ג בורחת. התכולים ברחו שוב ל-62:77 אחרי חדירה נאה של שמוליק ברנר. מכבי ספגה עונש בעקבות עבירה על החוק הרוסי, ואלישי כדיר העלה את ר"ג ל-64:82 בתום הרבע.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/67898.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/67900.jpg
האייר בול שהטיח ביינום בתחילת הרבע האחרון סימן יותר מכל את היכולת העגומה של מכבי ת"א הערב. כדיר וכהן המשיכו לחגוג על האין-הגנה של הכחולים, שארפ ניסה לעורר את החברים אבל זה לא היה הערב של קטש. ניקולה וויצ`יץ` צפה מהיציע בדקות האחרונות העלובות של הכחולים, קטש יכול היה רק להתבונן בשחקני ר"ג מתחבקים וחוגגים את הניצחון. 86:104 בסיום.
הרבו לקלוע לר"ג: טולברט 22, כהן 20, קיובלר וביזלי 16 כ"א, בראון וכדיר 10 כ"א, דייויס וברנר 6 כ"א.
הרבו לקלוע למכבי ת"א: פייזר 28, שארפ 12, קאמינגס 11, אליהו 10, בלותנטאל 9, גארסיה ומוריס 5 כ"א.

לכתבות נוספות >
 

Puskas

New member
וואי איזה סילבסטר!!

עודד קטש תישאר,תהרוס אותם יותר! אדום עולה,אדום עולה עולה!!! איזה ערב!! פשוט מדהים! אני רק צורח כל המשחק ועם צעיף של הפועל ת"א וכולי מזיע! איזה משחק נפלא!!! איזה ערב!! מכבי מי? הערב עירוני ר"ג!!! יורוליג זה פה! משחק אדיר של כדיר וניר כהן ושלשלות של טולפברט מהספסל! איזה כיף! איזה אופוריה! אני על סף התקפת לב כבר! תענוג! יאללה קטש!!
 

Puskas

New member
וואווווווווווווווו

התסכול פורץ!! אוסישקין לא קיים,הפועל ליגה שלישית והנה בכל זאת מכבי עדיין חוטפת 20 הפרש כל משחק חוץ חחחח טוב לדעת שיש יורשים להפועל ושהפועל לא עזבה את הליגה בלי להשאיר קרקע ראויה :) כל טוב לך ידידי,ניפגש פה שוב בסוף המשחק מול פילזן או לכל המאוחר במשחק הבא של מכבי נגד בית"ר פחים שגם לה כנראה תפסידו 20 הפרש :) איזה יום שמח לי היום,איזה יום!
 
יש יורשים להפועל?

מי זו הפועל ? ומי בכלל יורק לכיוון שלה? אפילו אתה - אוהד שרוף , לא מדבר על הפועל בכלל , רק על קבוצות אחרות. הקבוצה שלך מתה , ולא שהיית אוהד שלה אי פעם. אהדה היא מילה חיובית , וביחס שלך לספורט אין שום דבר חיובי.
 

SHITBREAK3

New member
../images/Emo41.gifשימו לב../images/Emo41.gif

הפועל ירושליים, בני השרון, ועכשיו גם מכבי תל אביב. שלושתן הפסידו באולם בזיסמן. אני בתור אוהד חולון אולי צריך להתחיל להיות מודאג לקראת הגומלין בגביע....או למשחק הליגה בסיבוב השני
 
תסלחו לי על התגובה הבאה...

שלא תיהיה אינטיליגנטית במיוחד אבל בכל זאת... פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

SimsY

New member
אני בטוח שהם מכירים אותך כבר

שזה המקסימום שאתה יכול להגיד באוצר המילים המוגבל שלך אז הם יסלחו לך
 
אמממ אמממ אמממ אמממ

איזה קטע! אתה טועה!
נו טוב לא אשפוט אותך בשעת כעסך. לא נעים להיות אוהד מכבי בימים טרופים אלה...
 

יו45

New member
ושוב אין מה להתרגש

לא מאמין שיהיה שינוי בקבוצה באף עמדה (ומכיוון שלא ראיתי את המשחק וגם את ההפסד לחולון מבחינתי זה בצדק כי עד היום התצוגות לא הצריכו החלפת שחקנים). נכון, זה לא נעים לחטוף בראש בליגה אבל בשיטה של הפיינל פור אין לזה שום משמעות.
 

יו45

New member
מה זה יעזור שאני אתרגש?

אין לי שום השפעה על הסגל או על המאמן... אני יכול להנות מנצחונות ולקחת הפסדים בפרופורציות ואני יכול לקטר על נצחונות בקושי ולבכות בהפסדים בחרתי באפשרות הראשונה וזה מומלץ בחום לכולם בכל דבר בחיים. בלי שום קשר לתגובות להפסדים אני חושב שמקצועית שינויים רק יכניסו את המערכת ללחץ שלא יאפשר להם לתפקד. וכן, היחיד שיכול להפסיק את הנפילות המנטליות ברבע האחרון הוא ניקולה שמשלב יכולת ברמה הכי גבוהה שיש עם המון ניסיון, היכרות עם המערכת הכל כך יחודית והמון לב ומחויבות לסמל. אין שחקן שיכול לעזור במצב הזה יותר מניקולה .
 
סוף סוף הוא נמצא!

זוכרים את שר ההסברה העיראקי? זה שבמלחמה האחרונה כל הזמן הכריז שהכל בסדר ושהעיראקים מנצחים, גם כשהאמריקאים נכנסו לבגדד? ובכן, מסתבר שהוא עבר לפורום כדורסל וקוראים לו יו45.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
ענק ../images/Emo6.gif לא הבנתי את הכותרת של ההודעה שלך עד שקראתי את התוכן של ההודעה שלך. ../images/Emo6.gif לפחות בעונות עגומות אלה של מכבי יש אנשים כמוך להצחיק אותנו אוהדי מכבי, שסובלים ממשבר מתמשך והופך להיות יותר גרוע מעונה לעונה.
 

Puskas

New member
צודק למה להתרגש?

ניקולה וטל יחזרו ומכבי תיקח ת'יורוליג :) אשליות מתוקות..חלומות של אתמול הם..עשיתי לך מיקס של 2 שירים שמתאימים לאירוע :) אבל אני תומך בך רק בדבר אחד..שקטש ישאר!
 
למעלה