עיקור חתולה מבוגרת

עיקור חתולה מבוגרת

יש לי חתולה בת 8-9 (אני לא יודעת בדיוק...) החלטנו לעקר אותה (אני יודעת שהיינו צריכים לעשות את זה מזמן אבל... כן חוסר אחריות גם יודעת... אל תכעסו עלי) הבנתי שזה מסוכן יותר להרדים חתולות מבוגרות, התקשרתי לוטרינר והוא אמר שזה לא מסוכן בכלל, שהוא עיקר חתולות בנות 13, 14, 15 (נשמע קצת הזוי... לא?) והכל בסדר, ושיש לו חומר הרדמה טוב שנקרא "טיליטמין" (משהו כזה...) וזה חומר בטוח שמשתמשים בו באירופה... עלות העיקור- 370 ש"ח... מה שנראה לי קצת מוזר כי הבנתי שיותר יקר לעקר עם החומרים המרדימים הפחות מסוכנים... ואני רוצה את החומר הכי פחות מסוכן שחס וחלילה לא יקרה לה משהו רע מהניתוח הזה... מה אתם מציעים...? מישהו מכיר חומרים שהם טובים ובטוחים יחסית להרדמה? לבטוח בוטרינר שבכזאת מהירות קובע לנו תור? (התקשרתי הערב הוא אמר "תבואו מחר בבוקר" אני אמרתי שאחזור אליו... או שאין סיבה להבהל מהפזיזות כי בעצם על מה יש לחשוב כל כך הרבה זמן... לא?) זהו זה... תודה מראש
 
תשובות

שני דברים: המחיר שהוא הציע לכם סביר לגמרי. מחיר המחירון לעיקור הוא 450 שקלים. המהירות בתורים היא תמיד כך, גם אצל הוטרינרים שאני הלכתי אליהם.
 

Noaal

New member
אומנם דובר פה על הרדמה לצורך ניקוי

שינים ולא עיקור, אבל עדיין מדובר פה בהרדמה. מקווה שזה יענה לך על חלק מהשאלות.
 

mya wallas

New member
מנסיוני המועט

אני עיקרתי את החתולה שלי (ז"ל) כשהייתה בת 7 (לפני שצולבים אותי זה היה לפני כמה וכמה שנים, אני הייתי ילדה וכלל לא הייתי מודעת לכך שהיא סובלת) העיקור עבר ממש בסדר... לקח לה קצת יותר זמן להתאושש מההרדמה, היא הייתה מטושטשת יומיים בערך אבל אחרי 4 ימים כבר קיפצצה לה באושר. אוף מתגעגעת אליה נורא....
 
למעלה