חסויה אך גאה
New member
עיקור חתולה מבוגרת
יש לי חתולה בת 8-9 (אני לא יודעת בדיוק...) החלטנו לעקר אותה (אני יודעת שהיינו צריכים לעשות את זה מזמן אבל... כן חוסר אחריות גם יודעת... אל תכעסו עלי) הבנתי שזה מסוכן יותר להרדים חתולות מבוגרות, התקשרתי לוטרינר והוא אמר שזה לא מסוכן בכלל, שהוא עיקר חתולות בנות 13, 14, 15 (נשמע קצת הזוי... לא?) והכל בסדר, ושיש לו חומר הרדמה טוב שנקרא "טיליטמין" (משהו כזה...) וזה חומר בטוח שמשתמשים בו באירופה... עלות העיקור- 370 ש"ח... מה שנראה לי קצת מוזר כי הבנתי שיותר יקר לעקר עם החומרים המרדימים הפחות מסוכנים... ואני רוצה את החומר הכי פחות מסוכן שחס וחלילה לא יקרה לה משהו רע מהניתוח הזה... מה אתם מציעים...? מישהו מכיר חומרים שהם טובים ובטוחים יחסית להרדמה? לבטוח בוטרינר שבכזאת מהירות קובע לנו תור? (התקשרתי הערב הוא אמר "תבואו מחר בבוקר" אני אמרתי שאחזור אליו... או שאין סיבה להבהל מהפזיזות כי בעצם על מה יש לחשוב כל כך הרבה זמן... לא?) זהו זה... תודה מראש
יש לי חתולה בת 8-9 (אני לא יודעת בדיוק...) החלטנו לעקר אותה (אני יודעת שהיינו צריכים לעשות את זה מזמן אבל... כן חוסר אחריות גם יודעת... אל תכעסו עלי) הבנתי שזה מסוכן יותר להרדים חתולות מבוגרות, התקשרתי לוטרינר והוא אמר שזה לא מסוכן בכלל, שהוא עיקר חתולות בנות 13, 14, 15 (נשמע קצת הזוי... לא?) והכל בסדר, ושיש לו חומר הרדמה טוב שנקרא "טיליטמין" (משהו כזה...) וזה חומר בטוח שמשתמשים בו באירופה... עלות העיקור- 370 ש"ח... מה שנראה לי קצת מוזר כי הבנתי שיותר יקר לעקר עם החומרים המרדימים הפחות מסוכנים... ואני רוצה את החומר הכי פחות מסוכן שחס וחלילה לא יקרה לה משהו רע מהניתוח הזה... מה אתם מציעים...? מישהו מכיר חומרים שהם טובים ובטוחים יחסית להרדמה? לבטוח בוטרינר שבכזאת מהירות קובע לנו תור? (התקשרתי הערב הוא אמר "תבואו מחר בבוקר" אני אמרתי שאחזור אליו... או שאין סיבה להבהל מהפזיזות כי בעצם על מה יש לחשוב כל כך הרבה זמן... לא?) זהו זה... תודה מראש