עיצוב מטבחים

עיצוב מטבחים

אחד מבתי הספר לעיצוב פנים (אני לא רוצה לציין את שמו כי אולי זה נגד כללי הפורום ונחשב כפרסום), מפרסם מסלול לימודים שכולו עוסק בעיצוב מטבחים. לפי הפרסומים, ישנה הרבה תעסוקה בתחום והסיכויים להשמה גבוהים. מישהו יודע אם הדבר מדוייק? היכן לרוב עובדים מעצבי מטבחים? האם זה מעניין או שההתמחות שגרתית וטכנית יותר מעיצוב כללי של הבית?
 
שאלה נוספת

אם יש כאן מעצבי פנים, אשמח מאוד לדעת האם בוגר קורס עיצוב יכול למצא עבודה, אפילו חלקית, במשרד לעיצוב פנים, או אדריכלים? ברור שזו שאלה כללית והעניין תלוי ביכולות של הבוגר, אבל השאלה היא האם זה כמעט בלתי אפשרי למצא עבודה כשכיר בתחום?
 

uvls

New member
עיצוב מטבחים

ישנה לא מעט תעסוקה בתחום עיצוב המטבחים, שכן חברות המטבחים מציעות שירות הכולל תכנון לכל לקוח, כאשר העבודה הסטנדרטית היא שילוב של אשת מכירות ומעצבת בחברת מטבחים. נסי להיכנס לאחת החנויות, התבונני בדינמיקה, קשרי שיחה עם אחד העובדים ואפילו "תזמיני" מטבח. אני מאמין שכך תקבלי תמונה טובה של המצב. משם, כמובן, ניתן להתפתח בכל כיוון בהתאם לכישורים, למוטיבציה והמזל (הטוב). העיסוק במטבחים בלבד הוא מן הסתם מעניין ויצירתי פחות מאשר עיצוב פנים, אבל שוב, כל אחד והקיק שלו. ככלל, ניתן לומר שתעודת מעצבת מטבחים לא תכניס אותך למשרד עיצוב פנים/ אדריכלות. גם ככה מאוד קשה להיכנס למשרד בימינו, ובהנחה שהאנשים איתם את מתחרה על המקום מצויידים בתואר באדריכלות או עיצוב, הרי שנקודת הפתיחה שלך תהיה חלשה יחסית. מאידך, עיצוב הוא תחום מאוד אוטודידקטי ודינמי, מתחילים במשהו אחד...ואי אפשר לדעת היכן זה יגמר. בהצלחה.
 
תודה, אני רואה שאת מבינה מאוד.

אשמח לדעת איזה בתי ספר לעיצוב פנים מומלצים למסלול עיצוב מלא.איזו תעודה מהווה נקודת פתיחה טובה? חוץ מזה, תוכלי לפרט לגבי הקושי בקבלה למשרדי עיצוב פנים. זה נובע מהרבה מעצבים ומעט משרדים?
 

uvls

New member
לימודי עיצוב פנים

רשימת מוסדות ללימוד עיצוב פנים תוכלי למצוא במחלקת המאמרים של הפורום. אין שם המלצות, אבל ישנה סקירה וקישורים למוסדות המציעים מסלול כזה או אחר ללימודי עיצוב פנים. אגב, אם שכחתי מקום או שניים או יותר, אנא העירו את תשומת ליבי. כמו כן עלתה לאוויר היום רשימת מכינות לעיצוב, פרי עטה של נועה. אז תודה, נועה ושבוע טוב לכולם
 
עברתי על רוב המוסדות שמצויינים

בלינק. אני מודעת לזה שאי אפשר לפרסם בפורום המלצות. אולי מישהו יכול לכתוב לי במסר אישי, על התנסות או המלצה ששמע על אחת מן המכינות לעיצוב? אחרת זה ממש מבלבל. לגבי המוסדות ללימודים עצמם יצא לי לשמוע יותר חוות דעת, אבל לא על המכינות.
 
למעלה