עיצוב כרטיסי ביקור מחוץ לקופסה

תוכן-מקודם

Member
מנהל
business-cards.jpg
קרדיט: Shutterstock
מפגשים יוצרים הזדמנויות מקצועיות חדשות, ואתם לא רוצים לוותר על האפשרות להשאיר את פרטי הקשר שלכם בידיים הנכונות. כרטיס ביקור מעוצב יעזור לכם לעשות את הצעד הראשון

עולם השיווק השתנה מאוד בשנים האחרונות, ואפילו עסקים שהתרגלו לפעול רק בצורה מסוימת נדרשים לחשב מסלול מחדש. ובכל זאת, למרות שגם האסטרטגיה השיווקית שלכם ודאי עברה לא מעט גלגולים, קיימים גם כלים ותיקים שמצליחים להישאר רלוונטיים עד היום. אחד מהעיקריים שבהם הוא כרטיס הביקור הפיזי, שלא נשאר מאחור גם אל מול הרשתות החברתיות, הוואטסאפ ושאר הפתרונות הדיגיטליים.

הסיבה למצב הזה פשוטה. כרטיסי הביקור נוחים לנשיאה ואפשר לקחת אותם אתכם לכל מקום, הם מתאימים לשליפה ולמסירה בכל פגישה, וכל מה שהנמען צריך הוא להכניס אותם לארנק. הוא לא נדרש לזכור את שם העסק שלכם, לחפש אתכם בגוגל או להיכנס לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק רק כדי ליצור קשר. פרטי ההתקשרות המלאים זמינים לו במקום אחד, מה שמגדיל את הסיכוי שתשמעו ממנו גם בהמשך.

למה לא כדאי להסתפק בכרטיסי הביקור הסטנדרטיים?​

עצם חלוקת כרטיסי הביקור הוא כמובן לא מספיק כדי להבטיח שיצרו אתכם קשר. אתם צריכים לעצב כרטיס ביקור ייחודי שיבלוט מעל המתחרים, יעודד את הלקוחות לפנות אליכם ולא יישכח בארנק שלהם או יונח בצד. למרבה המזל, כיום תוכלו למצוא מבחר רעיונות לעיצוב כרטיסים עסקיים "מחוץ לקופסה", ואפילו לעצב ולהדפיס אותם ישירות מהבית באמצעות בית דפוס דיגיטלי. מה שאומר שגם אם לא למדתם עיצוב ואתם לא בטוחים מאיפה מתחילים, תוכלו להגיע לתוצר מרשים שישקף את אופי העסק שלכם.

רעיונות לעיצובים מיוחדים של כרטיסי ביקור​

אז איך מעצבים כרטיס ביקור מנצח, כזה שיציג אתכם באופן המחמיא ביותר, ימצא חן בעיני הנמענים ויעשה את העבודה? אלה כמה כיוונים שתרצו לשקול:

הדפסת לכה סלקטיבית – הדפסה כזו מתבצעת באמצעים דיגיטליים, ולמעשה יוצרת אפקטים של דו ממד ותלת ממד באמצעות ציפוי והבלטה של אלמנטים מסוימים. במילים אחרות, תוכלו להבליט תמונה, טקסט או ליצור טקסטורה מסוימת על גבי כרטיס הביקור שלכם. החלק המובלט יקבל ברק מיוחד, דבר שמקנה לכרטיס מראה יוקרתי וגורם למי שמקבל אותו להתעכב עליו.

כרטיס ביקור בציפוי למניציה – אתם רוצים לוודא שכרטיס הביקור יישמר לאורך זמן, וייראה במיטבו גם אחרי שבילה זמן מה בארנק. שכבת למינציה משפרת את הנראות והאיכות של הכרטיסים, מקנה להם מראה אסתטי יותר ובמקביל גם משדרגת את העמידות שלהם. תוכלו לבחור בלמינציה מט, שמעניקה לכרטיס מראה נקי ומכובד ולכן מתאימה לכרטיסים סולידיים; או לחילופין בלמינציה מבריקה, שמעניקה מראה מבריק וחגיגי, ולכן מתאימה בדרך כלל לכרטיסים צבעוניים. פויל זהב או כסף – אפשרות נוספת היא שימוש בהטבעת צבע כסף, זהב או ברונזה, שנועדת להבליט חלקים נבחרים בכרטיס באמצעות גימור מבריק או מט. התהליך כולל שימוש בחום, ותורם למראה יוקרתי ואיכותי.

ומה לגבי הטקסט?​

הטקסט שעל גבי כרטיס הביקור צריך להיות ממוקד, תמציתי ונוח לקריאה. חשוב לכלול את שם החברה ואת הלוגו שלה, את שמו המלא של בעל התפקיד שמוסר את הכרטיס, ואת פרטי יצירת הקשר איתו (טלפון, אימייל, כתובת אתר אינטרנט וכדומה). אם אתם עסק פיזי שמקבל לקוחות, הוסיפו את כתובת העסק. אל תשכחו לבחור בפונט גדול ונוח לקריאה, והעדיפו שימוש בצבע בולט על פני רקע בגוון פחות דומיננטי. תוכלו להדגיש או להגדיל את הפרטים המרכזיים עבורכם, כדי להקל על הלקוחות למצוא אותם בקלות.

כרטיסי ביקור הם אמצעי מנצח שעוזר בשימור קשר, בין אם אתם חברה גדולה או עסק של אדם אחד. מדובר בדרך נוחה להגדיל את מעגל הלקוחות או ליצור שיתופי פעולה חדשים, והיא ממשיכה להוכיח את עצמה גם היום. אז רגע לפני שאתם יוצאים לכנס, לאירוע מקצועי או לפגישה הבאה – הכניסו לתיק או לארנק כמה כרטיסים, ואל תשכחו לחלק אותם לאנשים המתאימים!

הכתבה נכתבה בשיתוף עם אתר PIX.
 
למעלה