עיסוי לימפתי

קוסמת 29

New member
עיסוי לימפתי

שלום לכם.. סובלת מנפיחויות כואבות מאוד (בעיקר בישיבה) ובצקות ברגליים .. רופא המשפחה שלי החליט שזה כלום (בלי אפילו בדיקה אחת.. להחליף אותו אחליף זה בטוח) שמעתי שיש עיסוי שפותח חסימות , במידה וזו הסיבה , של דרכי הלימפה.. מישהו מבין בזה? המלצות..? או כל דבר אחר? תודה ויום מקסים.
 

קוסמת 29

New member
היו לי

בעבר ..בעיקר בהריונות .. בצקות שבאו והלכו . אני סובלת מזיהומים בכליות ובדרכי השתן כבר שנים אז חשבתי שאולי זה קשור לזה אבל הרופא אמר שלא. לפני כמה שנים עשו לי בדיקה של כלי הדם והיא הייתה תקינה ולכן החלטתי שהרפואה לא מוצאת כנראה מה הסיבה . וכבר שבוע שזה נפוח וכואב , אז אולי הרפואה המשלימה ועיסוי מסוג כזה יעזרו .
 

אסתר884

New member
גם ויכול להיות בעיה בעמוד השדרה

אבל חשוב לבדוק זאת היטב.. אם הרופא לא מספק את הסחורה תעברי רופא. האיבחון המדוייק יתן לך את התשובה המדוייקת ביותר.
 

ינוקא1

New member
היי לך.

קודם כל באמת כדאי להתעקש על בדיקות ! זה חוסר אחריות מצד הרופא. לגבי רפואה משלימה - קיימים סוגים רבים של עיסוי , וזה לא ממש משנה סוג העיסוי. משנה המיומנות של המטפל בשיטה שלו , וכמובן הנסיון שלו. הייתי ממליץ לך על שילוב של דיקור ומגע ולא מגע בלבד.
 

קוסמת 29

New member
עדכון...

קצת נלחצתי . גם מאיך שזה נראה..גם מכל מה שקראתי ברשת .. נסעתי למיון ושם עשו לי בדיקות דם שחזרו תקינות .. ואקג שגם הוא תקין . קצת נרגעתי . מחר יש לי תור לעיסוי לימפטי ואני מקווה שזה באמת ישחרר את הכאב והנפיחות.. תודה לכם על התגובות.
 

0 אור 0

New member
העיסוי הלימפתי הוא טיפול סימפטומטי

מצוין שאת עושה אותו ואני מאד מקווה שהוא יעזור לך, אבל חשוב מאד במקביל להתחיל בתהליך אבחוני של רפואה משלימה (אני כמובן בהעדפה של נטורופתיה + רפלקסולוגיה, אבל גם רפואה סינית ועוד שיטות יכולות לעזור) שמטרתו לאתר ולטפל במקור של הבעיה. כלומר: לא בנפיחות בצקות, אלא במהשגורם להן. חלק מהדברים אנו מקבלים מאבחונים של רפואה רגילה, אבל האבחון והטיפול ההוליסטי, עם ההתבוננות השונה שלו, יכול לטפל גם ובעיקר בנושאים בהתהוות שהרפואה הרגילה עוד לא מזהה. בהצלחה
 
אפשר לנסות חליטת סירפד

בשלב ראשון אם אין בעיה של לחץ דם ברקע. אם זאת סתם הצטברות נוזלים זה יעזור. אבל אני גם מאמינה שחשוב להבחן ממה נובעת הנפיחות : אם זה לימפתי הטיפול יכול להיות מאוד שונה. בכל מקרה צריך לעודד שם זרימה זה בטוח. יכול להיות ששיאצו משולב עיסו תאילנדי וטווינה גם יכול לעזור. בהצלחה !
 

יעל ND

New member
שמחה, שבדיקות יוצאו תקינות

אבל בדיקות לא תמיד מראות. לכן כדאי לך בכל זאת להמשיך את הבירור ולהגיע לסיבת הבעיה. הייתי ממליצה לך להחליט על עיסוי למפטי רק בתום הבירור, כאשר תדעי, מול איזו בעיה את באמת נמצאת. לגבי עיסוי למפטי - חשוב ביותר, שיעשה אותו מומחה בתחום. היתה לי פעם מטופלת, ששלכתי אותה לעיסוי. היא מצאה מעסה טוב מאד. אותו מעסה למד בצורה עצמאית עיסוי למפאטי והיציע לה לעשות גם אותו. עיסוי למפאתי זה לא עוד סוג של עיסוי, זה דבר שונה בתחלית. אני לא יודעת, עד כמה אותו מעסה התעמק בנושא, אבל אחרי טיפול בודד שהוא נתן לאותה אישה היא הגיעה למיון. בבית חולים לא ידעו לעזור לה, כי לא הבינו בכלל מקור הסבל שלה. טיפלתי בה במשך מספר חודשים רק על מנת לתקן את הנזק שנגרם ע"י אותו טיפול בודד בעיסוי למפאתי.
 

קוסמת 29

New member
אני כבר

לגמרי מבולבלת... הייתי היום אצל המטפלת שבכלל לא עשתה לי עיסוי לימפטי..אלא עיסוי רגיל עמוק בגב התחתון ובמישוש של הרגל החליטה שהיא מרגישה אולי קרישי דם. שהרופא(יש לציין רופא שהינו סטודנט לרפואה שעדיין לומד...) היה אמור לבצע גם בדיקת דופלר ואולטרסאונד לרגל - מה שלא נעשה.. החלטתי לפנות באופן פרטי לרופא כלי דם לביצוע הבדיקה..ולראות מה הוא יאבחן. מעבר לכך אני שונאת את הרפואה הקונבנציונלית ובטוחה שגם ככה לא ימצאו כלום. אני מיואשת.. ושואלת את עצמי אם אולי בכלל כדאי לחפש מטפל באיזור מגוריי (אשקלון) ולא להתחיל "לחפש" ולהתרגז עוד יותר .. מהיערות מפגרות כמו "תרדי במשקל וזה יעבור" כשאני שוקלת 75 קג` ..כשזה אולי עודף משקל ..נכון...אבל לא כזה שאמור ליצור לי בצקות ונפיחויות ברגליים..נכון ? הרגל אמנם פחות נפוחה .. אבל עדיין נפוחה. תודה לכם על ההקשבה :)
 

mic26

New member
עם מכלול הדברים שאת מתארת

דלקות כרוניות בכליות ובדרכי השתן, בצקות וכו', באמת כדאי להמשיך עם הבדיקות. אני גם הייתי הולכת לטיפול מעמיק יותר, כמו דיקור סיני.
 
לקוסמת המבולבלת

עיסוי לימפתי הכן יקל על הכאבים והנפיחות, אבל לא יפתור את הבעיה. לא כדאי לדלג על הבדיקות ההקובנציונליות ולשלול את הגרוע מכול. ישנם הרבה גורמים לבצקות, מחילוף חומרים איטי ועד בגדים לוחצים וישיבה לא נכונה. ממליץ בחום לא לדלג על הבדיקות הרגילות, ורק לאחר שלא ימצאו (הלואי, אלואי) לפנות לרפואה המשלימה.
 

mic26

New member
לא חייבים לחכות לבדיקות

אפשר להתחיל טיפול ברפואה משלימה במקביל לבדיקות רפואיות
 
למעלה