עייפתי מחיפושים......
שלום לכם, כל חיי ( בכל מקרה בחלק שאני זוכר... ) חיפשתי, לא יודע בדיוק מה, אבל תמיד הייתה לי הרגשה שדברים לא קורים סתם. אבל כל מה שגיליתי זה רק רע מסביב, לא משנה באיזה דרך תלך, בסוף תגיע לרע .... אם הוא קשור בך או באחרים - זה לא משנה. אז מה, המישהו או משהו שמכוון את הדברים הוא רע ביסודו ???? או אולי ההנחת יסוד שלי היא שגוייה - ואין שום דבר שמכוון ????????
שלום לכם, כל חיי ( בכל מקרה בחלק שאני זוכר... ) חיפשתי, לא יודע בדיוק מה, אבל תמיד הייתה לי הרגשה שדברים לא קורים סתם. אבל כל מה שגיליתי זה רק רע מסביב, לא משנה באיזה דרך תלך, בסוף תגיע לרע .... אם הוא קשור בך או באחרים - זה לא משנה. אז מה, המישהו או משהו שמכוון את הדברים הוא רע ביסודו ???? או אולי ההנחת יסוד שלי היא שגוייה - ואין שום דבר שמכוון ????????