עייפתי מחיפושים......

עייפתי מחיפושים......

שלום לכם, כל חיי ( בכל מקרה בחלק שאני זוכר... ) חיפשתי, לא יודע בדיוק מה, אבל תמיד הייתה לי הרגשה שדברים לא קורים סתם. אבל כל מה שגיליתי זה רק רע מסביב, לא משנה באיזה דרך תלך, בסוף תגיע לרע .... אם הוא קשור בך או באחרים - זה לא משנה. אז מה, המישהו או משהו שמכוון את הדברים הוא רע ביסודו ???? או אולי ההנחת יסוד שלי היא שגוייה - ואין שום דבר שמכוון ????????
 
מזלך!

בוודאי שמצאת רק רע מסביב, מה גרם לך להתחיל לחפש? לשאול? לחקור? אותה הרגשת הרע, לכן מחויב שנרגיש את הכוח המכוון כרע - אם היה לך טוב, היית נשאר לשבת על חוף הים עם בירה ביד ועזבו אותי מהכל... לכן הנברא חייב להרגיש רע כדי שיתחיל לשאול שאלות: למה רע לי? למה הכל רע? מה טוב? למה נולדתי? ומתוך שאלות אלה יגיע אל השאלה המהותית ביותר: מה הטעם בחיי? מתוכה כבר יגיע אל האמת והאושר האינסופי. כל שנותר לך הוא לתקן את הכלי שלך - מסביבך אור אינסוף במנוחה מוחלטת- הקלקולים הם בתוך עצמך. בהצלחה ותחייך! הראו לך את הדרך...
 
למעלה