עייפותתתת מוגזמת

adoshe

New member
עייפותתתת מוגזמת

היי אני בחורה בת 20 אני לא עובדת וחיה עם בן זוגי בתקופה האחרונה אני כמעט כל הזמן יושנתתת זה נורא אני ממש מרגישה עייפות זה הורס לי ומשבש לי את כל היום ... אני לא בדיכאון ההפך אני כן רוצה לקום אבל אני ממש מרגישה עייפות ....ואני יושנת כמה שבא לי ....
 

0 אור 0

New member
הי לבת 20

עייפות מוגזמת יכולה להיות תגובה רגשית או פיזית לתקופה קשה של עודף מתח או אנרגיה, ואם זה משהו נקודתי וקצר אז כדאי ללכת עם תגובת הגוף ופשוט לקחת פסק זמן של מנוחה טובה והחלמה. אבל אם זה מעבר לכמה ימים של צורך במנוחה אחרי עומס גדול, דרוש אבחון לסיבה לעייפות הזאת, וטיפול - אני ממליצה ראשית לעשות בדיקות מקיפות אצל רופא המשפחה, ובמקביל או לאחר מכן להגיע למטפל הוליסטי אשר יבצעאבחונים נוספים בשיטה לפיה הוא עובד, ויציא לך דרך לשיפור הבריאות ויצירת אורח חיים אנרגטי .
 
רצוי לבדוק כיוון-

לבקש בדיקה ל"מחלת הנשיקה". חברה טובה שלי לקתה בזה בתקופה האחרונה והיא מרגישה עייפות...כמעט כל הזמן.
 

0 אור 0

New member
יש עוד הרבה מאד גורמים לעייפות

רצוי לתת לרופא לעשות סט בדיקות מקיף ולא להתקבע על מחלה אחת
 
רופאים לא מתנדבים כל כך לתת בדיקה

למחלת הנשיקה ולכן ציינתי דווקא מחלה זו. יש מחלת יאפים יש אפשרויות נוספות.
 

0 אור 0

New member
מי כמוני יודע

אבל במקרה של רופא שלא עושה תהליך בדיקות יסודי ומקיף, רצוי מאד להחליף את הרופא. כמובן שאם היא תלווה במקביל בטיפול הוליסטי, בשיטה לא אזוטרית מדי, אז גם המטפל מכיר ויודע לסייע בהליך האבחוני.
 

נעמי66

New member
לאור, לטוואי ולאחרים שענו ל adoshe

לא נראה לכם שיש מקום לשאול אותה על התזונה שלה, מה היא אוכלת ושותה?
 
מעבר לכל הבדיקות שהומלצו-

אם אין לך למה לקום, אז למה שתקומי? שגרה של עבודה, או כל דבר משמעותי אחר (אפילו לשטוף כלים), או כל דבר שגורם לך להרגיש שייכות או שאת נחוצה חשובים מאוד. השלב הבא עלול להיות דיכאון (יש גם סמוי), ואובדן תחושת ערך וכן הלאה והלאה. תבחרי משהו אחד ששווה "לקום למענו", שצריך לעשות את זה, ונראה לי שתגלי פתאום שיש שינוי. בהצלחה, והרבה בריאות.
 

adoshe

New member
היי טוב כנסו ניראה לי שעליתי על הבעיה

תיראו אני חייה כרגע בדירה מאוד קטנה שהיא לא ממש בריאה .. אני חושבת שבגלל זה אני עייפה ויש לי סחרחורות ... אני לא כל הזמן יושנת אבל נגיד אני יתן לכם דוגמא אתמול הלכתי לישון בשעה 3 לפנות בוקר בערך וקמתי בשעה 6 וחצי בבוקר והיתי בטוחה שישנתי מלא מלא ואחרי זה לא הצלחתי להירדם והיה לי סחרחורות ורק בשעה 4 אחרי הצהריים ישנתי עד שעה רבע ל11 בלילה..ובטח שאני לא ירדם עכשיו עד הבוקר כי ישנתי מלא ... אז אני עוד 3 ימיים עוברת דירה ומקווה שזה הישתפר כי הדירה שאני חייה בה מאוד חנוקה ולא בריאה ... אני גם רוצה להתחיל לשנות את התזונה שלי ..לגבי בדיקות דם אני עושה והכל בסדר תודה לאל ... אני ימשיך לעדכן .... תודה מראש על התגובות והאכפתיות ...
 
נראה לי שהסיבה לא קשורה

לדירה. אבל מכיון שאת כבר עוברת - אז חכי עוד שבוע-שבועיים אחרי המעבר, ואם הבעיה לא נפתרה, תחזרי אלינו. שנה טובה עם התחדשות בדירה ובהכל עירית
 

0 אור 0

New member
לא בטוח שזה קשור לדירה אבל מאד יכול להיות

קשר לאורח חיים לא מסודר - כשישנים בלילה 3 שעות, זה ברור שעייפים, ושינה אחר הצהרים לא תמיד איכותית ומשלימה את שנת הלילה. כדאי לנסות לעבור למתכונת קצת יותר מסודרת של שינה בשעות הלילה - ולישון *מספיק* שעות (לאחד מספיקות 6 שעות ולאחר 9 - את צריכה לראות מה מתאים לך) אם האוויר בדירה שלך ממש רע, אז אני מקווה שבדירה החדשה יהיה לך אויר טוב, במקביל כדאי לעשות את הבדיקות הכלליות אצל הרופא, לאכול בריא, לנוע הרבה, ואני מקווה שהכל יסתדר.
 
למעלה