מעבר לכל הבדיקות שהומלצו-
אם אין לך למה לקום, אז למה שתקומי? שגרה של עבודה, או כל דבר משמעותי אחר (אפילו לשטוף כלים), או כל דבר שגורם לך להרגיש שייכות או שאת נחוצה חשובים מאוד. השלב הבא עלול להיות דיכאון (יש גם סמוי), ואובדן תחושת ערך וכן הלאה והלאה. תבחרי משהו אחד ששווה "לקום למענו", שצריך לעשות את זה, ונראה לי שתגלי פתאום שיש שינוי. בהצלחה, והרבה בריאות.