עידכונים

shir spears

New member
עידכונים../images/Emo9.gif

פעם ראשוה אני פותחת וגם זה בגלל שיפעת לא יכולה להיכנס
 

shir spears

New member
הדולז בטקס פרסי המוזיקה של MTV

1. הדולז קיבלו מועמדות בטקס פרסי המוזיקה של MTV! הדולז מועמדות לפרס "best group video" (הוידאו הטוב ביותר ללהקות) כמובן עם השיר "when i grow up"... שאר המתמודדים: When You Look Me in the Eyes - Jonas Brothers Misery Business - Paramore Beat It - Fall Out Boy Your Love is a Lie - Simple Plan
 

shir spears

New member
הדולז ו NKOTB

2. הדולז שיתפו פעולה עם הלהקה "new kids on the block" (אחת הלהקות המפורסמות ביותר בשנות ה-90 המוקדמות...) שכעת עושים קאמבק... 2 הלהקות הקליטו שיר ביחד והוא צפוי להיות באלבום הקרוב של הלהקה (אחת מהשתיים... אני לא יודעת באיזה... אני מאמינה שזה יהיה בשל NKOTB...) האלבום של שתי הלהקות צפוי לצאת בספטמבר אושר ע"י אחד מחברי להקת NKOTB בזמן ששהו במינכן
 

בבווללי

New member
יש לי שאלה בנוגע לזה !

הדולז מועמדות לזה כאילו הקליפ מועמד ? הקליפ של הלהקה הטוב ביותר ? או שהוידיואים שמתנגנים כול פרק ?
 

punky doll

New member
הקליפ הכי טוב

לא יודעת איך הם מסווגים את זה אבל הוא פשוט מועמד... בקשר למועמדויות לא שואלים שאלות פשוט שמחים שהן מועמדות
 

בבווללי

New member
פוסיקאט דולז הפרק השלישי

הפרק השלישי יצא הפרק הרביעייצא ביום רביעי הבא הינה הקישור לשלישי החדש שמחתי לעזור חח תראו מה השעה של ההגבה רק בשביל זה לילה טוב http://pcdweb.net/main/?p=170
 

shir spears

New member
MTV Asia Awards

3. הדולז יפתחו את טקס פרסי "MTV Asia Awards" הדולז כמובן יופיעו עם השיר "when i grow up" הטקס ישודר ב-2 באוגוסט (אני לא מאמינה שהוא ישודר בארץ...)
 

בבווללי

New member
מישהו בבקשה יכול לפרש מה כתוב פה : ../images/Emo9.gif

בבקשה למה לא הבנתי כלום ! It has been announced that PCD are part of the line-up for MTV Summer 2008 in Malaga, Spain! The concert will take place on August 15th. תודה
 

shir spears

New member
הדולז יקרות../images/Emo3.gif

אתר האינטרנט list.co.uk דרג את האומנים שמרוויחים הכי הרבה להופעה פרטית והדולז ברשימה!!! הם בעצם במקום 3 יחד עם ג'נט ג'קסון-שדורשות 500 אלף יורו להופעה פרטית... הרשימה הכוללת: Rolling Stones - £3.5million Sir Elton John - £1million Robbie Williams - £1million Rod Stewart - £1million Amy Winehouse - £1million Janet Jackson - £500,000 Pussycat Dolls - £500,000 Sting - £250,000 Sugababes - £250,000 All Saints - £250,000 Girls Aloud - £200,000
 

shir spears

New member
עידכון לגבי האלבום..

מס' שירים אושרו וצפויים להופיע באלבום "When I Grow Up" (produced by Darkchild) "In Person" (produced by Timbaland and co-produced by Danja) (written by The Clutch) "Psycho" (produced by Ron Fair) "Bottle Pop" (produced by Fernando Garibay and co-produced by Sean Garrett)[13] "Away" (produced by Fernando Garibay) "Barely Breathe" (written by Ryan Tedder) "Whatever Happens" (produced by Ryan Tedder) וגם יש איזשהם דיבורים על שיר שנקרא "in person" ואני ממש לא בטוחה בקשר אליו... לפי ויקיפדיה השיר אושר ע"י ניקול בריאיון לרדיו... אבל מי מאמין לויקיפדיה?? הסיבה שהם צפויים להופיע זה בגלל שהם אושרו ע"י המפיקים שהפיקו בעצם את השירים וכולנו יודעים שאמנים מקליטים עשרות שירים ומתוכם בוחרים את השירים שהלייבל רוצים שיופיעו באלבום
 

shir spears

New member
WIGU

"when i grow up" ממשיך לכבוש את המצעדים וקפץ מקום אחד במצעד 100 השירים הלוהטים ביותר של בילבורד הוא כרגע במקום 12 עם כמעט חצי מיליון הורדות דיגיטליות!!!
 

punky doll

New member
תודה רבה שיר../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo140.gif

אני חייבת לך...
 

punky doll

New member
אני אוכל לעזור לך בשנה הראשונה של הבגרויות

וגם יכול להיות אני אמשיך ללמוד במכללה... אז אולי אני באמת אדחה את הצבא בכמה שנים
 
למעלה