הפרוייקט של אופיר כץ
New member
עידכונים מערד
עידכונים מערד
א) לסניף הגיע מארס חדש ומספרו 88-199-01. האם במקרה הוא צולם במהלך הסיור האחרון במפעל? ב) משהו מוזר קורה עם הקווים לבני-ברק ואשדוד. בהתחלה הם הופיעו באתר של אגד עם לו"ז ומסלול אבל בלי מחיר, ולא נראו בשטח. לפני שבועיים לראשונה יצא לי לראות אוטובוס בקו חרדי, שנסע בהתאם ללו"ז שלו, אבל לא במסלול שהופיע באתר של אגד. אז גלשתי לי לאתר וגיליתי שהקווים הללו פשוט נעלמו! אין צורך לציין, כמובן, שהם פועלים מאוד (למרות שאין שום תחנה בעיר שהם רשומים בה...). בניגוד למה שצפיתי, דווקא לא מופעלים בקווים הללו האוטובוסים החדשים ביותר, אלא דווקא וולבו בי-10-בי ומרצדס או-404 (זה מה שאני ראיתי), והם גם לא כל כך עמוסים. ג) לפניכם גרסה 3.0 למרכז התחבורה בערד. חזרתי לתוכניות הראשוניות עם עמדות אלכסוניות מקבילות זו לזו וקנה המידה שלי טוב מאי-פעם (99% דיוק). בקרוב אעלה גרסה מתוקנת ומעודכנת של הערכת טווח כדאיות ההגעה לתחנות הרכבת העירונית בגוש-דן.
עידכונים מערד
א) לסניף הגיע מארס חדש ומספרו 88-199-01. האם במקרה הוא צולם במהלך הסיור האחרון במפעל? ב) משהו מוזר קורה עם הקווים לבני-ברק ואשדוד. בהתחלה הם הופיעו באתר של אגד עם לו"ז ומסלול אבל בלי מחיר, ולא נראו בשטח. לפני שבועיים לראשונה יצא לי לראות אוטובוס בקו חרדי, שנסע בהתאם ללו"ז שלו, אבל לא במסלול שהופיע באתר של אגד. אז גלשתי לי לאתר וגיליתי שהקווים הללו פשוט נעלמו! אין צורך לציין, כמובן, שהם פועלים מאוד (למרות שאין שום תחנה בעיר שהם רשומים בה...). בניגוד למה שצפיתי, דווקא לא מופעלים בקווים הללו האוטובוסים החדשים ביותר, אלא דווקא וולבו בי-10-בי ומרצדס או-404 (זה מה שאני ראיתי), והם גם לא כל כך עמוסים. ג) לפניכם גרסה 3.0 למרכז התחבורה בערד. חזרתי לתוכניות הראשוניות עם עמדות אלכסוניות מקבילות זו לזו וקנה המידה שלי טוב מאי-פעם (99% דיוק). בקרוב אעלה גרסה מתוקנת ומעודכנת של הערכת טווח כדאיות ההגעה לתחנות הרכבת העירונית בגוש-דן.