עידכוניישן..

עידכוניישן..

שלום לכולם חבריי..., אז ככה..אני רוצה לעדכן מה קורה איתי. השבוע היה נורא והיום..(מה חדש?).. הכל כרגיל רע מאד,בלי שום תיקווה. לפני שלושה ימים המשפ' "תפסה" אותי על חם..בחדר בוכה..לא סתם בכי בכי עם המון כאב,המון ייאוש. אבא התקשר למ"פ..הוא אמר שהוא מבין ושאני אכנס אליו למחרת בבוקר. לפני שהלכתי לישון(אם זה נקרא לישון בכלל) אבא שלי ואחותי דיברו איתי ואבא אמר שהוא לא רוצה ילדה חולה בבית ושאם זה יעשה לי טוב אז שאני אשתחרר מהצבא..ואתחיל לעבוד ולחשוב על איזה כיוון באוניברסיטה.כמובן שזה עשה לי טוב כי אני יודעת שלאבא שלי נורא חשוב הצבא..,ואני ממש לא רוצה לאכזב אותו.ככה שקצת שמחתי ממילותיו.אחותי ניסתה לעודד אותי גם היא,כי הייתי ממש בהיסטריה של בכי. למחרת בבוקר קמתי,עם פנסים בעיניים, כמו עב"מ. באתי בבוקר למ"פ.איזה בן אדם מקסים.דיבר איתי בהבנה מוחלטת.אמר שהוא מבין אותי,ושאין ברירה אלא להתעזר בסבלנות ל 29 בחודש. אמרתי לו שאני רוצה להרים ידיים כי אין לי כוחות יותר..,ומבחינה מנטאלית אני שבורה.הוא אמר ששווה לנסות,שיעבירו אותי לבסיס ליד הבית,ושתמיד אני יוכל לצאת מהצבא.אבל לא לפני שאני נותנת עוד צ'אנס. הסכמתי. אז בעוד שבוע בדיוק אני נוסעת לבאר שבע לוועדה.לא יודעת מה לחשוב כבר. אני באמת רוצה לצאת מהצבא.אני באמת רוצה לשקם את עצמי מבחינה נפשית. ובמידה ואני אחליט שאני מספיק חזקה אני אעשה שרות לאומי שנה אחת פה באילת במקום מגוריי.הלא אני רוצה לתרום. אני מאד מבולבלת. חלשה. רוצה שיקרה משהו.משהו טוב.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
עמיתה יקרה...

תודה על העדכון.. נשמע שהיה לך שבוע מבלבל- מצד אחד- כאב נורא, יאוש, רצון להרים ידיים ומצד שני- הרבה תמיכה- הבנה מאבא, רצון של אחותך לעזור..מ"פ מבין ומקבל. נשמע שההבנה של אבא, קצת הקלה עלייך והעלתה את האפשרות של שחרור בצורה יותר ברורה- עכשיו, כשהוא מבין ונותן לגיטימציה, אולי קל יותר לעשות את הצעד- מבלי לחשוש ממה הוא יגיד, מהאכזבה שלו. ולצד האפשרות הזו, עוד קיימת האפשרות של לנסות בסיס פתוח, לתת עוד הזדמנות- לעצמך, לצבא. מבינים את הבלבול. שומעים גם כמה חשוב לך מצד אחד לתרום ומצד שני- לשמור על עצמך.. אנחנו מאמינים, שבימים הקרובים, התמונה תתבהר לך..תמצאי בתוכך את התשובה. ובנתיים, אולי תוכלי להמשיך לשתף בהתלבטות- כי לפעמים, כשמדברים על דברים...ומוציאים אותם, מקבלים עוד נקודת הסתכלות, מסדרים קצת את המחשבה. מחכים לשמוע עוד עדכונים..
 
למעלה