עידכוניהשבוע

hirshfe

New member
עידכוניהשבוע

השבוע, מאחר שבילתי את רובו, במדים הירוקים של צהל, מחלק ערכות מגן בתחנה בחולון. (שאלות לגבי ערות מגן, ייענו ברצינות במסר פרטי) לא היה לי הרבה זמן לעדכן למרות שמחכות לי הרבה כתבות, מאמרים, ותמונות לעלות לגלריה בכל זאת שני דברים קלים קרו 1) מאמר מעולה של רפי שמיר, לגבי הפיצול, וכל מה שנגרר בעקובתיו. אני קורא בזאת כל מי שרוצה לכתוב על סטורי ליין גדול בהיסטוריה (ה-NWO, אוסטין- מקמהון,התפתחות של DX, ההיסטוריה מאחורי TLC וכו) אנא פנה אליי במסר פרטי 2) דרור ינאי - שותף פעיל אך די שקט בפורום - סרק את כל התמונות של הגיליון המיוחד של ידיעות אחרונות לקראת אחד מן המופעים בארץ, תוכלו לראות את התמונות כאן. דרור סרק תמונות נסופות מראש אחד כולנו ועוד. שוב לצערי בגלל המילואים לא יכלתי להעלות אותם. עבודה רבה עוד לפני. אני מקווה שדרור יכתוב יותר ובכך יגיל את תרומתו הנפלאה. יש לכם תמונות ממופעים בארץ? אנא שלחו לי הודעה על כך במסר פרטי.
 

RVM420

New member
עופר!!!

בא לי להרוג אותך!!! אתה שירתת ליד הבית שלי שבוע שלם!!! ולא אמרת כלום!?!?!?!?!? דייייייייייי ששירתת בביצפר מגנים נכון?!!?? יווו אוףף ארגגגגגגגגגגגגג אתה חוזר לשם שוב?
 

MetalliKosta

New member
רפי

כל הכבוד. מאמר טוב מאוד... אני בהתחלה הייתי נגד הפיצול,אבל מאז שבישוף בא אני יותר ויותר אוהב את זה.
 

hirshfe

New member
מקוה מאוד שלא בקרוב

אין לי זמן רק תגיד לי שאתה לא היית מהנדוניקים עם הכדורגל
 

RVM420

New member
ממש לא

אבל העיקר שאכלת אצל אימא מלכה איזה פלאפל טוב הא?
 

RVM420

New member
בלעע

חבל אם תגיע לשם שוב תגיד לי אני יבוא להגיד שלום
 
למעלה