עידכוניהשבוע
השבוע, מאחר שבילתי את רובו, במדים הירוקים של צהל, מחלק ערכות מגן בתחנה בחולון. (שאלות לגבי ערות מגן, ייענו ברצינות במסר פרטי) לא היה לי הרבה זמן לעדכן למרות שמחכות לי הרבה כתבות, מאמרים, ותמונות לעלות לגלריה בכל זאת שני דברים קלים קרו 1) מאמר מעולה של רפי שמיר, לגבי הפיצול, וכל מה שנגרר בעקובתיו. אני קורא בזאת כל מי שרוצה לכתוב על סטורי ליין גדול בהיסטוריה (ה-NWO, אוסטין- מקמהון,התפתחות של DX, ההיסטוריה מאחורי TLC וכו) אנא פנה אליי במסר פרטי 2) דרור ינאי - שותף פעיל אך די שקט בפורום - סרק את כל התמונות של הגיליון המיוחד של ידיעות אחרונות לקראת אחד מן המופעים בארץ, תוכלו לראות את התמונות כאן. דרור סרק תמונות נסופות מראש אחד כולנו ועוד. שוב לצערי בגלל המילואים לא יכלתי להעלות אותם. עבודה רבה עוד לפני. אני מקווה שדרור יכתוב יותר ובכך יגיל את תרומתו הנפלאה. יש לכם תמונות ממופעים בארץ? אנא שלחו לי הודעה על כך במסר פרטי.
השבוע, מאחר שבילתי את רובו, במדים הירוקים של צהל, מחלק ערכות מגן בתחנה בחולון. (שאלות לגבי ערות מגן, ייענו ברצינות במסר פרטי) לא היה לי הרבה זמן לעדכן למרות שמחכות לי הרבה כתבות, מאמרים, ותמונות לעלות לגלריה בכל זאת שני דברים קלים קרו 1) מאמר מעולה של רפי שמיר, לגבי הפיצול, וכל מה שנגרר בעקובתיו. אני קורא בזאת כל מי שרוצה לכתוב על סטורי ליין גדול בהיסטוריה (ה-NWO, אוסטין- מקמהון,התפתחות של DX, ההיסטוריה מאחורי TLC וכו) אנא פנה אליי במסר פרטי 2) דרור ינאי - שותף פעיל אך די שקט בפורום - סרק את כל התמונות של הגיליון המיוחד של ידיעות אחרונות לקראת אחד מן המופעים בארץ, תוכלו לראות את התמונות כאן. דרור סרק תמונות נסופות מראש אחד כולנו ועוד. שוב לצערי בגלל המילואים לא יכלתי להעלות אותם. עבודה רבה עוד לפני. אני מקווה שדרור יכתוב יותר ובכך יגיל את תרומתו הנפלאה. יש לכם תמונות ממופעים בארץ? אנא שלחו לי הודעה על כך במסר פרטי.