עידכון מצבינו

עידכון מצבינו../images/Emo170.gif../images/Emo170.gif../images/Emo170.gif

אז ככה : גלגל ממשיכה לישון איתנו במיטה- זה בסדר! היא מלאה ליחה, ביום אין בעיה ואין לה חום והכל לכאורה נראה בסדר! אבל בלילה היא משתעלת חצי שעה ויותר...- היינו אצל רופא אבל אלך כנראה למומחה. אז אני עדין מחכה עם גמילת הלילה, מה שכן בעלי הרדים אותה אצלינו במיטה, אז כבר הייתי שמחה, אלא שבסופ"ש בעלי לא היה/ישן בבית, ואתמול כשהוא חזר היא צרכה ובכתה ולא רצתה להיות איתו, אז היא נירדמה איתי עם ציצי. אז שוב נתחיל השבוע את ההרדמויות עם בעלי מההתחלה. מה שכן על השעה אני לא מתעכבת איתה כךשהיא הולכת לישון מתי שהיא רוצה! אז זהו- אין הרבה חדש! והמצב קצת קשה כיאין לי שת"פ מבעלי!- זה מה יש!!!
 

דיאנה1

New member
תחזיקו מעמד. מקווה שעניין השיעולים

יסתדר במהרה. בסך הכל יש התקדמות חיובית, נכון? שבעלך הצליח להרדים אותה, פעם אחת לפחות? אז אולי כשהוא יוכל להשקיע קצת יותר יש סיכוי שהיא תלמד להרדם גם בלעדיך.
 
היום שוב נירדמה עם ציצי- בעלי לא הי

לא היה בבית! אני מרגישה שלא אצליח לצאת מהלולאה הזו של פרידה איטית מהציצי.... כנראה שאצטרך להשלים עם המצב ולחכות שזה יבוא ממנה- נראה לכן שזה יכול לקרות??????????
 

zimes

New member
בודאי! סביר שלפני גיל 18, אפילו

(חיבת ללכת לישון, אני אכתוב עוד מחר)
 

לאה_מ

New member
לפני גיל 18, לצערנו - התכוונת ../images/Emo8.gif

(כי אז ההנקה הממושכת לא תיתן לה פטור מגיוס...). מה שרציתי לומר הוא, שאולי לא כדאי לקבוע מסמרות ולהחליט באופן חד משמעי איך כל דבר יתבצע (אלא אם את מרגישה שלגלגל מאד חשוב שדברים יתבצעו בצורה מסודרת). אצלנו יש טקס השכבה מאד פלואידי (כלומר, אלמנטים מסויימים חוזרים על עצמם, ואחרים משתנים בהתאם לנסיבות), וזה מתאים לכולנו. אז אם זה נוח לכם, אני בעד לעשות כל פעם מה שמסתדר - אם אבא בבית, הוא יכול להרדים, אם לא - יש ציצי פנוי להרדמה, אם גלגל עייפה בשעה מוקדמת - שתלך לישון מוקדם, אם לא - אפשר לתת לה להסתובב עד שתתעייף. הכל, כאמור, בתנאי שהיא לא מהטיפוסים שזקוקים לסדר מאד קבוע. כשמוותרים על ההחלטות החד משמעיות מגלים הרבה פעמים, שדברים הם פשוטים יותר מכפי שהם נראים.
 
רינתי - לנו עזר דבר אחד

אחרי תקופהת חולי בדיוק כזו עם שיעול נוראי- אינהלציה של חומר שנקרא בודיקורט- פשוט קסם!!!
 
למעלה