עטיפה משעשעת

  • פותח הנושא RN2
  • פורסם בתאריך

RN2

New member
עטיפה משעשעת ../images/Emo6.gif

איך האלבום עצמו?
 

orberman

New member
../images/Emo5.gif חחחח

קוראםי לאלבום לה לה לנד? כאילו לעעעעעעעע לעעעעעעעע לעעענדדד חח לעעע כזה עם הלשון נמרחת ללחי איזה סגנון זה בכלל?
 

Roi D 1

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

איזה כיף לשמוע את זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i've got to find the way to fill the space In TiMe!!!!!!!!
 

X Ripper

New member
נצ"לש

אני לא מחובבי אזקס סינדרום והחבורה שלו אבל אני חייב לציין תקטע הבא: Azax Syndrom-Asnamus
 

X Ripper

New member
נצ"לש 2

Masa_-_Night_Air את הניגון פה אתם תזהו מטראק של אייל ברקן-Power of darkness(לא לטעות הוא לקח למאסה את הניגון)
 
למעלה