עטיפה משעשעת איך האלבום עצמו?
O orberman New member 15/10/05 #2 ../images/Emo5.gif חחחח קוראםי לאלבום לה לה לנד? כאילו לעעעעעעעע לעעעעעעעע לעעענדדד חח לעעע כזה עם הלשון נמרחת ללחי איזה סגנון זה בכלל?
../images/Emo5.gif חחחח קוראםי לאלבום לה לה לנד? כאילו לעעעעעעעע לעעעעעעעע לעעענדדד חח לעעע כזה עם הלשון נמרחת ללחי איזה סגנון זה בכלל?
R Roi D 1 New member 15/10/05 #12 ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif איזה כיף לשמוע את זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i've got to find the way to fill the space In TiMe!!!!!!!!
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif איזה כיף לשמוע את זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i've got to find the way to fill the space In TiMe!!!!!!!!
X X Ripper New member 15/10/05 #10 נצ"לש אני לא מחובבי אזקס סינדרום והחבורה שלו אבל אני חייב לציין תקטע הבא: Azax Syndrom-Asnamus
X X Ripper New member 15/10/05 #13 נצ"לש 2 Masa_-_Night_Air את הניגון פה אתם תזהו מטראק של אייל ברקן-Power of darkness(לא לטעות הוא לקח למאסה את הניגון)
נצ"לש 2 Masa_-_Night_Air את הניגון פה אתם תזהו מטראק של אייל ברקן-Power of darkness(לא לטעות הוא לקח למאסה את הניגון)