עזרתכם

guyevron

New member
עזרתכם

אני מעוניין לרכוש מחשב נייד בתקציב של עד 5000 בדקתי מס' דגמים וכמעט סגרתי על טושיבה A200 1N2 כשביקשתי מערכת הפעלה אקס פי במקום ויסטה אמרו לי שזה לא אפשרי כי המחשב לא תומך?? יכול להיות דבר כזה? בנוסף אמרו שהדגם הזה פחות מומלץ, מה דעתכם? יש דגם מומלץ יותר? (לא בהכרח של טושיבה) שאלה אחרונה רק.... מישהו מכיר מחשבים של ג'יגה בייט? איך הם? תודה על הסבלנות....
 

יאיר B

New member
יכול להיות שאין דרייברים למחשב הזה עבור

מערכת ההפעלה XP (אתה יכול לבדוק באתר של טושיבה).
 

laptopzol

New member
שמעתי מעוד מקור שהתלונן על כך שאין דרייברים

טוב שמצאת את זה לפני הקנייה . כיום קשה למצוא ניידים עם תמיכה "מובטחת" ב XP אלא אם אילו דגמים עסקיים . נ.ב. אאלט יוצא המחליף שלו A300 עוד זמן קצר יחסית . -גיל
 
למעלה