עזרתכם
אני מעוניין לרכוש מחשב נייד בתקציב של עד 5000 בדקתי מס' דגמים וכמעט סגרתי על טושיבה A200 1N2 כשביקשתי מערכת הפעלה אקס פי במקום ויסטה אמרו לי שזה לא אפשרי כי המחשב לא תומך?? יכול להיות דבר כזה? בנוסף אמרו שהדגם הזה פחות מומלץ, מה דעתכם? יש דגם מומלץ יותר? (לא בהכרח של טושיבה) שאלה אחרונה רק.... מישהו מכיר מחשבים של ג'יגה בייט? איך הם? תודה על הסבלנות....
אני מעוניין לרכוש מחשב נייד בתקציב של עד 5000 בדקתי מס' דגמים וכמעט סגרתי על טושיבה A200 1N2 כשביקשתי מערכת הפעלה אקס פי במקום ויסטה אמרו לי שזה לא אפשרי כי המחשב לא תומך?? יכול להיות דבר כזה? בנוסף אמרו שהדגם הזה פחות מומלץ, מה דעתכם? יש דגם מומלץ יותר? (לא בהכרח של טושיבה) שאלה אחרונה רק.... מישהו מכיר מחשבים של ג'יגה בייט? איך הם? תודה על הסבלנות....