האקנה מעיד על חוסר איזון אצלך, אבל לכל אחד יש בעיה אחרת, לכן חשוב לעבור אבחון אישי ולא לקחת תוספים שמטפלים באקנה, אלא תוספים שמטפלים בך - ולפעמים בכלל בלי תוספים יכול להיות טוב יותר בינתיים, לשפר את התזונה אף פעם לא מזיק
לכן רצוי התבוננות של מטפל אינדיבידואלי, לפעמים רק שינוי בתזונה עושה פלאים לפמים התערבות נוספת, יש מצב שאם תפסיק לחלוטין שימוש במזון עם חומר משמר וכן בממתיקים מלאכותיים תזכה לשינוי תוך כשבועיים, בכל מקרה אל תשתמש בתרופות חיצוניות שרק מדכאות את האקנה ולא מטפלות בבסיס והגורם להן. דרך אגב אם לא תתן לאקנה לנהל אותך תוכל לנהל את האקנה ממך והלאה.