עזרו לנו לעצור את מבצע הגירוש ההמוני

בשורה התחתונה

עובד או אך שלא תרצי לקרוא לו, צריח שיהיה לו מעסיק כול זמן שהוא בארץ, אחרת הוא הופך ללא חוקי. זה הקיצור של העיניין.
 

Berethor

New member
לגרש את כל הפולשים

שיחזרו מאיפה שבאו, 200 אלף ?! טוב שהמדינה נזכרה לפעול, עדיף מאוחר מלעולם לא. אם לא יפעלו הם יתנחלו פה גנבו לנו תמדינה!
 

nanano1

New member
תעיפו אותם

תגרשו את כולם שילכו גם אותנו גירשו אנחנו לא אשמים שהמדינות שלהם נכשלות
 

ch2856

New member
גר היית בארץ מצריים לא?

כל המתלהמים ברצון העז לגרש מעניין מה הייתם אומרים לו ארה"ב או אוסטרליה למשל היו יוצאות במבצא מביש שכזה לסילוק כל עשרות אלפי הישראלים השוהים ועובדים בארה"ב באופן לא חוקי??? יש כאן אנשים טובים שחפצים לפחות ביחס אנושי כלפי אנשים חלשים ובאמת מסכנים לא כאלו שהלכו לעשות מכה או כסף קל אלא הגיעו לכאן בין אם מרדיפה פוליטית או מהתחתית של הביבים של העולם השלישי לא אני לא אומר שצריך עכשיו לפתוח את שערנו לכל מסכני העולם אבל יחס אנושי? וודאי שכן וטוב שיש כאן אנשים שלא מוצאים את הזמן להכניס רעל אלא עסוקים בסך הכל במעשים טובים. אין עני אחד יותר טוב מהשני וכל הכוונה בעניי עירך זה מכיוון שאלייהם הכי קל להתרגל אותם אתה פוגש מידי יום ולכן נאמר משפט זה זה כלל לא אומר שאין עוד עניים! אני מידי חודש תורם את תרומתי הקטנה בראש העין על אף שזו אינה עירי אז מה יבוא אחר ויגיד עניי עירך קודמים נו באמת!!!!
 

דני2595

New member
יפי נפש מגעילים

הם גורמים לאבטלה שלי ואחרים בעלי השכלה נמוכה תתעוררו צבועים
 
באמת?

אתה רוצה לעבוד בבנייה או בחקלאות או בסיעוד ולא מצליח למצוא עבודה? אני אשמח להפנות אותך למקומות בהם זקוקים לסוג כזה של עובדים.
 

איילת1974

New member
היי דני

ראשית אין צורך להתחיל לקלל ולהתבטא בצורק כזאת, אבל נעוב את זה כרגע. בו אאני אספר לך משהו קטן שקשור לתחום, ולמה שכתבתי למעלה לגבי עבודות מסוכנות ומלוכלכות. לפני כ- 4-5 שנים עבדתי בחברת השמה שהתמחתה במשרות לכל המגזרים והתחומים, כך שלצד משרות של מהנדסי תכנה ומנהל מסחרי היו גם משרות של עובדי נקין, עוזרי דפס, חיפוי אלומיניום וכו'. לומר לך את האמת? למרות שפרסמתי בעתון ובאתרים המיועדים לעבודות לא מקצועיות, לא ראיתי מאות אנשים שהתדפקו על הדלת שאמצע להם עבודה בתחום זה. גם עוזר דפס וכם חיפוי אלומיניום זה סוג של מקצוע שהמעביד היה מוכן להשקיע וללמד (ובמיוחד עוזר דפס שממנו אח"כ מתקדים לתפקיד של דפס) ובכל זאת היה קשה מאוד למצוא אנשים שיסכימו לעבודות האלו, והאנשים שיותר הסכימו שאשלח אותם לעבודות כאלו, היו אנשים ממוצע רוסי של העליות האחרונות.
 
יפי נפש זאת לא קללה.

להיפך. לומר למישהו שיש לו נפש יפה זאת אחת המחמאות הכי גדולות שאפשר לתת.
 

shellyland

New member
לא יודעת מי הפך את זה לכזה

אבל אני, כשאומרים לי שאני יפת נפש, אומרת תודה. נראה לי שרוב אלה המשתמשים בביטוי הזה כקללה חסרים את האינטליגנציה הבסיסית להבין מה משמעותו.
 
אני לא רוצה "מחמאות"

שכאילו ממי שלא מבין מה הוא אומר, לא אכפת לי שמי שמבין מה המשמעות של יפה נפש יכנה אותי כך. אבל מי שמכנה אותי כך בכדי לפגוע בי, אני לא מעונינת, וכן נפגעת שהוא אומר לי את זה. אז זה לא המלים, זה מי שאומר את המילים.
 
למעלה