עזרה? אני רוצה לגרום לסקט שלי להיות יותר מהיר..... יש למישהו המלצות?
I itamar229 New member 11/5/07 #2 קנה לגרים אבק 7 חדשים קנה גלגלים 56 מילמטר ומעלה אבל זה גיהנום לנסוע עם כאלו אתה מרגיש כאילו אתה על מגביהים
קנה לגרים אבק 7 חדשים קנה גלגלים 56 מילמטר ומעלה אבל זה גיהנום לנסוע עם כאלו אתה מרגיש כאילו אתה על מגביהים
D D A R K S T A R 36 New member 11/5/07 #3 כנס... קנה גלגלים מידה 59, לאגרים אבק 9, צירים הכי קלים שאתה מוצא וקרש שאין לו טייל ואין לו נוז ושהוא ממש קל... חחחחח.....
כנס... קנה גלגלים מידה 59, לאגרים אבק 9, צירים הכי קלים שאתה מוצא וקרש שאין לו טייל ואין לו נוז ושהוא ממש קל... חחחחח.....