עזרה...? אוקי התעוררתי ב7,עשיתי את כל מה שצריך לעשות בדבר הזה של המיילד נרדמתי,היה לי סתם חלום שוב התעוררתי, אותו הדבר,שום דבר לא קורא... מה לעשות...? *מתייאשת* שרה