עזרה?????????

Guyvix

New member
עזרה?????????

אהלןןןן...... למה אני לא מצליח להכנס לצ'אט? החלון נפתח לי, אני כותב שם ואז מתחבר, ואז אני כבר לא רואה כלום... והחלון נשאר ריק... מה יש? מישהו יודע?????? תודה מראש על העזרה...... גיא
 

DarkerBoyy

New member
../images/Emo185.gif../images/Emo26.gif

פנה ל"פורום צ'אט תפוז והצ'אט המתקדם (500)" קישור כחול בראש הפורום. אני בטוח ששם יעזרו לך.
 
למעלה