עזרה????????? אהלןןןן...... למה אני לא מצליח להכנס לצ'אט? החלון נפתח לי, אני כותב שם ואז מתחבר, ואז אני כבר לא רואה כלום... והחלון נשאר ריק... מה יש? מישהו יודע?????? תודה מראש על העזרה...... גיא