נתן רביץ המושלם שלי1
New member
עזרה
היה שיר בפסטיגל השנה.. אצלנו בחצר, בצל הצאלה, כולנו נבוא ונאמר תודה! ג'נה מצרפת תאמר מרסיי קוקו ממרוקו יאמר .. ?? מה קוקו יאמר? ואיך קוראים לשיר?
היה שיר בפסטיגל השנה.. אצלנו בחצר, בצל הצאלה, כולנו נבוא ונאמר תודה! ג'נה מצרפת תאמר מרסיי קוקו ממרוקו יאמר .. ?? מה קוקו יאמר? ואיך קוראים לשיר?