עזרה

עזרה

היה שיר בפסטיגל השנה.. אצלנו בחצר, בצל הצאלה, כולנו נבוא ונאמר תודה! ג'נה מצרפת תאמר מרסיי קוקו ממרוקו יאמר .. ?? מה קוקו יאמר? ואיך קוראים לשיר?
 
תודה לכםםםםם מהירים כמו תמיד

ותוחיםםםםם
 
קוטוק זה שיר מהשנה שעברה או שנה

שעברה... אבל זה שיר יפה קוטוק = QUTUQ = מטרטל - דפוק (בקריצה כמובן)
 
למעלה