עזרה

a s t r o

New member
עזרה

מחפש שירים של רוק אם שילוב של ראפ כמו לינקין פארק נגיד אבל שהרמה של הראפ שם תהיי טובה לא סתם תודה מראש
 

Manic Subsidal

New member
קח כמה

limp bizkit - nookie limp bizkit - livin' it up methods of mayhem - anger management 3rd strike - flow heat 3rd strike - all lies pod - boom לא יודע... אלה יפים
 

maxbass

New member
תשמע את:

hed.pe את האלבומים: blackout broke זה ראפ ממש טוב (לדעתי) שמשלב בצורה טובה את הגיטרות
 

Batelka

New member
אני מסכימה.. הם באמת טובים! מומלץ!

יש גם את הלהקה Playmo אני לפחות אוהבת אותם..!
 

maxbass

New member
זה pleymo

והם צרפתיים (ושרים בצרפתית.. וראפ בצרפתית יוצא ממש טוב), אבל אל תשמע את האלבום האחרון שלהם (ROCK) כי הוא ממש מוזר ומעפן לעומת שני הראשונים המעולים
 

TheJackass

New member
תשמע אותם ותראה שכן....

והם אפילו אומרו שהם להקות raprock אז אתה גם יכול להגיד להם שהם לא...
 

a s t r o

New member
תודה לכולם!

אני לא מוצא תלהקות האלו בסולסיק מישהו אולי יכןל לשלוח לי באייסי? 209754523 תודה מראש
 

BinKi

New member
יש לי רק מילה אחת להגיד

SKINDRED !!!!! כנס לאחר שלהם ... יש שם קטעים טובים www.skindred.com
 
למעלה